WoW: Den nye Update ??

• yup, tror bare jeg vil se lidt film for idag, og håbe på bedre tider for lille warsong imorgen :P
    jeg fik lavet en 50 honor kills, men de var i raid så de gir nok ikke rigtigt noget :( men det får vi vel at se imorgen

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af Evilbone
    yup, tror bare jeg vil se lidt film for idag, og håbe på bedre tider for lille warsong imorgen :P
    jeg fik lavet en 50 honor kills, men de var i raid så de gir nok ikke rigtigt noget :( men det får vi vel at se imorgen

Tror først det er på søndag, de giver ranks ud. Håber på at blive mindst Stone Guard, med mine 12x kills :p Vil gerne have adgang til barracks.. Har du set den trinket man kan få ved at være Grunt (lvl 2)? ved ikke om det kun er shaman der kan få den, men den gør dig fri af stuns og snares.. :s

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• tbh. går jeg ikke så meget op i det pvp haløj. jeg vil sku hellere raide noget :P vi er snart klar til MC og Onyxia, og der hjælper det sta/int gear som man kan få i honor ikke en meter, der er spirit meget vigtigt :)

tbh. går jeg ikke så meget op i det pvp haløj. jeg vil sku hellere raide noget :P vi er snart klar til MC og Onyxia, og der hjælper det sta/int gear som man kan få i honor ikke en meter, der er spirit meget vigtigt :)

Nå ok, der har jeg det så modsat, og er mest til PvP :D
    Tænkte egentlig, tilbage der, at starte en rogue, men synes næsten ikke jeg kunne være det bekendt, når vi allesammen godt ved at rogues kun er gode til at ganke.. Og har nu lavet min mage (lvl 20), som min anti rogue :P

Rig:

• behold din shaman, som lvl 60 owner shamans ALLE, kun rogs de kan ha lidt probs med, men ellers vinder de ALT. de burde sku næsten nerfes :P

behold din shaman, som lvl 60 owner shamans ALLE, kun rogs de kan ha lidt probs med, men ellers vinder de ALT. de burde sku næsten nerfes :P

Ja, er også godt træt at høre folk råbe NERF inde på vores forum.. Men nu er Frost Shock blevet Warlocked, så det burde ikke være så slemt mere.. Det sjove er at det var det folk pev mest over, og de fleste shamans bruger den kun som åbner, og når folk flygter!

Men beholder klart min shaman, han er ganske grum.. Jeg må sige at det var heldigt jeg ikke valgte Tauren shaman, så havde jeg været alt for cookie cutter :p

Rig:

• det der gør shamans vilde i pvp er Purge, Earth Shock, Grounding Totem, det er dem som jeg helt klar frygter mest i pvp :P
    purge gør at der ikke er nogen grund til at kaste shield på en :P grounding opfanger ens fear, og så kan man bare stå og få slag :P og hvis man vil heale, fyre de bare lige en Earth shock af :)

det der gør shamans vilde i pvp er Purge, Earth Shock, Grounding Totem, det er dem som jeg helt klar frygter mest i pvp :P
    purge gør at der ikke er nogen grund til at kaste shield på en :P grounding opfanger ens fear, og så kan man bare stå og få slag :P og hvis man vil heale, fyre de bare lige en Earth shock af :)

Vidste ikke at grounding tager fear :S
    Det jeg som regel før mod priest er;

Purge>Grounding>FS>Melee

Så smide en Earthshock når der kommer heal, eller purge hvis de smider skjoldet op.

Rig:

• jep grounding tager det hele :P hader at skulle rende rundt og finde de skide totems heletiden :P tror faktisk aldrig jeg har vundet en duel over en shaman før :P helt klart den sværest class i spillet at duel for en priest :)