Opdatering af hjemmesiden!

• Har ændret lidt på opbygningen og tilføjet en "under side" med nogle billeder fra EM i bordtennis. Billederne derfra er taget med mit Canon Powershot S1 IS. De øvrige er taget med mit tidligere Canon Powershot A60.

Hva synes i og hvordan ser den ud i de forskellige opløsninger, som folk kører med ?

Kom bare med noget konstruktiv kritik.

Klik på min Signatur, hvis det sku ' vær' ;)

• Nu er det jo ikke det helt store du har lavet om denne gang, ud over Forsiden og menubar-layout'et, som er udemærket - Så jeg vil lige som sidst, sige at det er en god og overskuelig side du har fået lavet ;)

En smule konstruktiv kritik: Ville det ikke være en idé at lave en oversigt under mappen 'digileg' - hvor du sorterer billederne ind, efter hvor/hvornår de er fra ? :)

Det ville jeg ihf. synes var en god ide.

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Nu er det jo ikke det helt store du har lavet om denne gang, ud over Forsiden og menubar-layout'et, som er udemærket - Så jeg vil lige som sidst, sige at det er en god og overskuelig side du har fået lavet ;)

En smule konstruktiv kritik: Ville det ikke være en idé at lave en oversigt under mappen 'digileg' - hvor du sorterer billederne ind, efter hvor/hvornår de er fra ? :)

Det ville jeg ihf. synes var en god ide.

Jo - det sad jeg faktisk og tænkte på da jeg lagde bordtennis billederne ind. Så det tror jeg gør "soon" - når jeg falder over den igen ! ;) Thanks.

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Ser godt ud...

Forresten.. En mindre fejl..
    Mouse-over billedet på menuen Tips/Tricks+ virker ikke.. ;)

Ellers ser det ganske ok ud..

JA de driller de der mouseover billeder, hver gang jeg har opdateret siden, så er der altid et af dem som ikke vil som jeg vil. :rolleyes:
    Også selv om jeg uploader hele piv'tøjet. Lidt underligt ! Nå må lige kigge på det - der findes jo ikke problemer - kun opgaver der skal løses. ;)

Oprindeligt indlæg af Bentzin

[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sorry.gif] - det var ikke for at minde dig om work - her i den dejlige lange weekend.
    Hvor den jo helst skal stå på [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smilie_sofa.gif] og [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/lam.gif]

Det er ligemeget, skal arbejde både lørdag og søndag:(

Oprindeligt indlæg af SeePee
    syns måske du skulle lave forsiden så man ikke behøver at scrolle ned for at få fat i menuerne.. ;) ellers er det en fin side.. kan rigtig godt lide din bg. 8)

Hvilken opløsning kører du med ? For så vil jeg da lige tilrette den til det.

• Lige en ting til ang. det med opløsningerne..

Ville det ikke se bedre ud, hvis siden var centreret?

Fx. så kører jeg i 1600x1200, og der er din side så placeret helt over til venstre..

Hvis du nu centrere siden, vil den jo altid være i midten af skærmen.. Uanset opløsning..

• Irriterer også mig ! Men har jeg gjort, men det ser ikke ud til at virke efter hensigten. :rolleyes: Nu er jeg ikke så skrap til det der kodning, så jeg la' programmet gøre det meste. Men der må så være en brist/bug i programmet, som er NetObjekt Fusion MX. Nå - prøver at evt. finde en løsning senere.

Til SeePee - nu er du godt nok krævende :))
    Og mange tak icemann. 8)

Irriterer også mig ! Men har jeg gjort, men det ser ikke ud til at virke efter hensigten. :rolleyes: Nu er jeg ikke så skrap til det der kodning, så jeg la' programmet gøre det meste. Men der må så være en brist/bug i programmet, som er NetObjekt Fusion MX. Nå - prøver at evt. finde en løsning senere.

Til SeePee - nu er du godt nok krævende :))
    Og mange tak icemann. 8)

Sådan er jeg :)) hehe

synes bare lige jeg ville sige, er personligt lige glad med counteren.. :D

Så er den åben igen - må nok hellere få fundet et webhotel uden de begrænsninger - selv om det koster lidt.
    Nå - flere der vil komme med kommentarer ? Så bare spyt ud. ;)

Bare opret et ved 1go.dk eller sådan noget..