Opdatering af hjemmesiden!

• Hej Bentzin,

Det ser sq godt ud.! Jeg kunne godt tænke mig at du måske fandt en mere avanceret måde at vise dine billeder på ;) Som ellers er flotte.! Hvis jeg må ha lov til at komme med et forslag så kunne du bruge noget form for et slideshow, det vil også gi de besøgende "tid" til at se hvad du ellers har at byde på ;)

Mvh
    Jan

Min hjemmeside ModelFotograf.dk

IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |

Oprindeligt indlæg af FLD
    Hej Bentzin,

Det ser sq godt ud.! Jeg kunne godt tænke mig at du måske fandt en mere avanceret måde at vise dine billeder på ;) Som ellers er flotte.! Hvis jeg må ha lov til at komme med et forslag så kunne du bruge noget form for et slideshow, det vil også gi de besøgende "tid" til at se hvad du ellers har at byde på ;)

Mvh
    Jan

Går også og leder efter en smart og tjekket måde til det med billederne. Har selvfølgelig muligheden, for at lave dem til thumbnails, som jeg har gjort med mine billeder på min Ægypten-side . Men det synes jeg er lidt for kedeligt.
    Vil lege lidt med det i dag + at jeg vil prøve, at få ordnet det med centreringen af siden, så siderne står midt på i alle opløsninger. Har bedt programmet om at gøre det. Men det virker ikke helt efter hensigten. :rolleyes: Tak for de rosende ord og den konstruktive kritik. 8)

• -kører 1400x1050

1. få lavet noget så det baggrundsbillede passer ind i alle op løsninger, evt centrer selve siden
    -ser virkeligt dumt ud
    2. Hovers på links virker først når du er gået ind på en side???

Få siden centreret med et BG pic som passer og links der er iorden! Så er du væsentligt bedre kørende

EDIT: hvis den ikk vil centrere, fyr en <center></center> om dine tabeller med indhold, så kommer den! Prøv så at leg med det derfra evt

• Så er der sket lidt igen. Har fået mit eget domæne, som det næste år er hos web10:
    http://www.bentrp.dk/index.html

Desuden er der kommet en Gæstebog - som i er velkommen til at skrive i - den skal nok ændres til noget pænere på et tidspunkt. Det er en gratis service fra Peak.dk (min tæller).

Derud over så har jeg rodet en del med at få siden til at passe til alt fra 1024x768 og opefter. Men det virker, som om mit hjemmesideprogram ikke rigtig vil, som jeg vil.

Har prøvet alle de forslag, som I er kommet vedr. centrering af siden. Men det er altså ikke lykkedes for mig endnu. :(

• Vil foreslå at ligge billederne som thumbs under digileg :)

Kan godt lide dine tips og tricks :) Dog synes jeg hvid tekst kan være en smule træls at læse på baggrunden :S

Og fandt da også nogle af dine giffer sjove og anvendelig i MSN :)

Btw, lækkert kamera du har dig :D

• Er også i gang med at finde en lækker løsning vedr. billederne. Vil samle alt hvad jeg har af gode billeder, nu da jeg har fået mere plads til at ligge dem op.

Det med den hvide tekst, syn's jeg også selv er lidt for kras. Vil forsøge at dæmpe den lidt.

Jeps - er også glad for det. Men skal ha' øvet mig lidt mere, med alle de muligheder der er. 8)

• Synes da du har gjort et ganske fair arbejde med billederne du har taget :)

• nu hvor du har så meget med hjælp til xp på din side hvad så med at smide det her link ind under gode links? http://www.tweakxp.com/

Edit: ellers meget fed side :D

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Rettet en gang, sidst af Karse ().

Oprindeligt indlæg af Karse
    nu hvor du har så meget med hjælp til xp på din side hvad så med at smide det her link ind under gode links? http://www.tweakxp.com/

Edit: ellers meget fed side :D

Det er hermed gjort ! ;) Havde glemt det - har det liggende som foretrukne - og bruger det ind i mellem eller tjekker om der er kommet nye tips.
    Har tilføjet nogle flere brugbare links. 8)
    Forsiden er desuden blevet ændret og jeg har rettet et par småfejl og justeret siderne, så de passer til den mest brugte opløsning. Det kniber stadig det der med centreringen i alle opløsninger. Virker som om der er en eller anden "bug" i programmet. Har prøvet de forsllag, som forskellige hjælpsomme brugere er fremkommet med. Men det går jo nok alligevel - irriterer mig bare, at det ikke vil makke ret. :rolleyes: