Bare IT
punktum er ikke nødvendig, du skriver fx heller ikke punktum efter ordet EDB.
Bare IT
Da det er en forkortelse af informationsteknologi, skal det skrives som IT..
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Bare IT
Er EDB blevet til et ord nu om dage eller er det stadig en forkortelse som det engang var ?
Med hensyn til informationsteknologi, så ville jeg bare skrive IT ... selvom dansk sprognævn siger noget andet ...
En forkortelse kan vel også godt være et ord ? - ellers ville det da ikke kunne bøjes...
jeg ville nok skrive it, jvf dsn.
Nu hvor sagen er opklaret, må man så være så fri at spørge om hvor den ansøgning bliver sendt til?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Carsten_DK
Ja, gerne ;o)
Compusoft som "Software-supporter" i første omgang. Går det godt, er det planen at blive "rigtig" sælger igen.
Er pt. fabriksarbejder, bare for at have noget at gøre.
Blev "deppet" af at gå hjemme....
Har selvfølgelig også søgt hos "Midtvest Bredbånd", som skal bruge 400- 600 mand. Pt. 10 sælgere.
Sætter dog ikke næsen op efter noget, da man efter et par hundrede ansøgninger lærer at slappe af....
Jeg synes det er rigtig fornuftigt af dig, at komme igang igen med noget du kan lide - frem for bare at rende rundt hjemme, efter at være blevet afskediget, eller hva' det var - Som du siger kan livet hurtigt blive trist og gråt på den måde
Bare hold hovedet oppe og se lyst på tingene - Og i øvrigt held og lykke - Håber da at du får jobbet