Hvilken MangA?

• Hey

Jeg elsker at læse manga, og har hele dragon ball serien (1-42) og alle de one piece der er udkommet indtil videre (1-23), har også et par af de farvede DB men syns ikke de holder niveuet..

Derfor ville jeg spørge om i kunne anbefale en anden manga. Det skal være en Carlsen manga, da det er dem man kan købe i den lokale bogshop.

har selv kigget på D.N Angel, som virker spændene! Men er der andre at anbefale..

PFT

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Kender ikk nogen som sådan, ud over 2 jeg lige er faldet over hos min kæreste.. men det er nok ikk en serie for dig

Men tror da godt du må stå at ose lidt hos forhandleren, så læs nogle sider og se om det er noget ;) Så får du dit eget indtryk af om du ka li bogen/serien

• DNangel ER spændene og kanon fed...

du burde også læse neon gennesis evangelion..

• OT men, er der ikke 43?

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

OT men, er der ikke 43?

Desværre nej.. ellers vil jeg da meget gerne vide hvor man kan købe nr. 43?

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Ville klart få fat i Berserk. Bedste manga, nogensinde, imo. Den kan ikke købes, men denamerikanske version kan downloades lovligt fra diverse Manga sider.

http://www.geocities.com/Tokyo/Garden/5797/

Det skal dog siges at den ikke er for sarte sjæle, og kun er på engelsk :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Madsass
    Har aldrig rigtig fattet det der manga. Det er da kedeligt :S

Det er TV og computer jo også :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II