Zalman chipsæt kølerting

• det giver en masse bøvel at montere sådan en på p4 bundkort forde de ikke har huller til montering med det der bløde bøjler.

en mere simpel løsning
    køb en 40x40mm blæser dr er stille
    og sæt den på selve profilen på de asus mb er faktisk ret god imo.

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    det giver en masse bøvel at montere sådan en på p4 bundkort forde de ikke har huller til montering med det der bløde bøjler.

en mere simpel løsning
    køb en 40x40mm blæser dr er stille
    og sæt den på selve profilen på de asus mb er faktisk ret god imo.

aha, hvordan montere jeg så denne 40mm blæser .. I mine øre lyder det lidt tricky ...

Men vil da i hvertfald ikke investere i sådan en zalmanting, hvis det er endnu mere bøvlet ..

Oprindeligt indlæg af Macimuz

aha, hvordan montere jeg så denne 40mm blæser .. I mine øre lyder det lidt tricky ...

Men vil da i hvertfald ikke investere i sådan en zalmanting, hvis det er endnu mere bøvlet ..

I mine ører lyder det som om at DEVIL_DK
    har tænkt sig og sætte den fast med et par dråber lim.. evt epoxy hvis den ikke skal af igen ;)

Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

• eller bare dobbelt klæbene varmefast tape
    det bruger jeg på min virker fint

eller bare dobbelt klæbene varmefast tape
    det bruger jeg på min virker fint

Aha, ja så lyder det mindre besværligt .. Har du et billede af en sådan løsning, så kan jeg bedre lige se hvordan det skal gøres ...

Anyways, meningen var egentlig slet ikke at mit system skulle presses på nogen måde bare kører standard, men jeg kan ikke dy mig og give det lidt gas :)

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Aha, ja så lyder det mindre besværligt .. Har du et billede af en sådan løsning, så kan jeg bedre lige se hvordan det skal gøres ...

Anyways, meningen var egentlig slet ikke at mit system skulle presses på nogen måde bare kører standard, men jeg kan ikke dy mig og give det lidt gas :)

hvem kender ikke det :)
    har ikke mit p4 mb mere men kan lige tage et billede af hvordan det er lavet på mit a64 mb

kommer op om en times tid eller to skal lige i byen nu nemmelig

hvem kender ikke det :)
    har ikke mit p4 mb mere men kan lige tage et billede af hvordan det er lavet på mit a64 mb

kommer op om en times tid eller to skal lige i byen nu nemmelig

Det lyder lækkert :D

• ved godt at det er lidt ved siden af men jeg brugte sekund lim til at lime en 60mm blæser på min NB hs
    og det har holdt i snart 8 månder :O

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

Oprindeligt indlæg af Viking
    ved godt at det er lidt ved siden af men jeg brugte sekund lim til at lime en 60mm blæser på min NB hs
    og det har holdt i snart 8 månder :O

Er man lidt fingernem der :))

• her er mit lille mod
    har skiftet den lille skod profil der sidder på mit mb uf med en zalman også monteret en 50x50mm blæser på under siden af den.

her er mit lille mod
    har skiftet den lille skod profil der sidder på mit mb uf med en zalman også monteret en 50x50mm blæser på under siden af den.

Aha, det ser jo smart ud ... Tror ikke profilen er så stor på dette Asus mobo ... Men må da lige undersøge det ...

Sidder tapen så fast på køler og profil eller på mobo og køler ?

her er mit lille mod

Du kan få problemer hvis du skal kører sli :/

Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer