Webhotel!

• ey gutter og gutinder!

Jeg står og mangler et webhotel. Der skal være UBEGRÆNSET eller forbrugsafregnet trafik, diskplads 500+mb (evt. forbrugsafregnet).

Prisen er sådan ca underordnet - dog ikke over 200 om måneden (kommer self an på forbrug).

De skal tillade at man har billed gallerier til fremvisning, da det skal bruges til http://www.party-world.dk

Grunden til nyt webhotel er andet sprog (php i stedet for asp da jeg har lavet den nye) og så lidt generelle dårlige erfaringer.

Liste over webhoteller som ikke er aktuelle:

http://b-one.dk/
    http://surftown.dk/
    http://boxhosting.dk/
    http://powerhosting.dk/

NB: Der skal understøttes PHP (lige meget hvilken vers.) GD2 (mener jeg at det hedder, sådan ngoet billede noget) og mySQL.

edit: Er i gang med at snakke med wannafind, så dem behøver I heller ikke nævne.. :)

• Hvad med Unoeuro? Det er en underafdeling af Wannafind, deraf også de væsenligt billigere priser. Deres support lader til at være enormt god, jeg har ihvertfald haft en del spørgsmål til dem, og de blev allesammen besvaret på under een time hver gang jeg sendte en mail. Hastigheden fejler ihvertfald absolut heller ingenting, jeg har testet på 2 venners suiter der er hostet hos dem, og det kører bare kanon - ihvertfald de 2 her som jeg har testet, som så også var PHP suites som er det du søger. Jeg siger ikke at det måske er dem du skal vælge, men de er ihvertfald værd at tage op til overvejelse. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af KarGa
    http://www.cliche.dk det er et proffesionelt firma, med private priser :))

Det er den vi flygter fra... deres services er elendige...

Oprindeligt indlæg af engel
    Hvad med Unoeuro? Det er en underafdeling af Wannafind, deraf også de væsenligt billigere priser. Deres support lader til at være enormt god, jeg har ihvertfald haft en del spørgsmål til dem, og de blev allesammen besvaret på under een time hver gang jeg sendte en mail. Hastigheden fejler ihvertfald absolut heller ingenting, jeg har testet på 2 venners suiter der er hostet hos dem, og det kører bare kanon - ihvertfald de 2 her som jeg har testet, som så også var PHP suites som er det du søger. Jeg siger ikke at det måske er dem du skal vælge, men de er ihvertfald værd at tage op til overvejelse. :)

Skal jeg prøve at se på! Tak ;)

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Skal jeg prøve at se på! Tak ;)

Altså jeg klager heller ikke over Unoeuro - Faktisk gav jeg Engel fiffet omkring Unoeuro. Af de 3 sager jeg har sendt ind til deres support, har de alle blevet svaret indenfor et max tidsrum på 45 minutter. Serverne er hurtige, og jeg er OK tilfreds med deres serviceniveau og statistik m.m.

Hvad med Unoeuro? Det er en underafdeling af Wannafind, deraf også de væsenligt billigere priser. Deres support lader til at være enormt god, jeg har ihvertfald haft en del spørgsmål til dem, og de blev allesammen besvaret på under een time hver gang jeg sendte en mail. Hastigheden fejler ihvertfald absolut heller ingenting, jeg har testet på 2 venners suiter der er hostet hos dem, og det kører bare kanon - ihvertfald de 2 her som jeg har testet, som så også var PHP suites som er det du søger. Jeg siger ikke at det måske er dem du skal vælge, men de er ihvertfald værd at tage op til overvejelse. :)

Som med stort set alle webhoteller på "vores" niveau ....

"Fri trafik" =
    Hensigten med UNOEURO's webhoteller er ikke at fungere som en ekstern harddisk til lagring af datafiler som zip, mp3, jpg, avi og lign., men at fungere som en fremvisnings-/salgsplads for forretningsfolk og private. Det er således ikke tilladt at have større filarkiver liggende til fri download eller visning uden forudgående aftale med UNOEURO.

Hos UNOEURO er der normalt fri trafik og fri båndbredde for alle webhoteller, dog kan en grov udnyttelse af dette medføre eksklusion fra UNOEURO's servere eller begrænsning af båndbredde. Grov udnyttelse kan eksempelvis være overtrædelse af reglerne om websidens indhold samt uforholdsmæssigt stort trafikforbrug. En webside, der er konstrueret på traditionel vis med brug af ASP- og databasefunktion samt med et besøgsantal på ca. 1000 besøgende pr. dag, forbruger under 3 Gbyte trafik pr. måned.

... Fri trafik = 3 GB pr mdr ... :]

Hvis de håndhæver den grænse, så er det jo lige til at lukke op og skide i ... :boxed:

Det er ligepræcis dem jeg vil foreslå... En ven fra min klasse har sit site hosted der. Han fik sit domæne etc. indenfor 1 døgn. Og det er tilmed ret billigt derinde :)

I hvertfald der en ven og jeg skal have hosted et projekt.

• Man har også et ret stort site eller kendt site hvis det skal opnå 1k besøgende dagligt ... Men den detalje var jeg godt nok ikke klar over :rolleyes:

Men man opnår vel næppe 3gb transfer på en måned hvis sitet mest er information (tekst)

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Man har også et ret stort site eller kendt site hvis det skal opnå 1k besøgende dagligt ... Men den detalje var jeg godt nok ikke klar over :rolleyes:

Men man opnår vel næppe 3gb transfer på en måned hvis sitet mest er information (tekst)

Ja, 1K besøg pr dag er jo en hel del, men hvis man lidt til DL, så er det ikke svært at kommer over 3 GB/mdr ... Ville bare lige skrive det i tilfælde af at han havde det i tankerne ...

Men nu er det jo også forskelligt hvordan webhotellerne håndhæver tingene, så kan jo godt være de fx. ser gennem fingre med 20 GB/mdr. Kender dem ikke, så det ved jeg jo ikke.

Men ja, hvis det bare er tekst, så sluger det ikke meget ....

• Okay, det havde et vidst vigtighedsmoment for mit vedkommende ..

Men gutten skulle vidst have noget billedegalleri, så kan der trodssalt godt nå at komme noget trafik...

Okay, det havde et vidst vigtighedsmoment for mit vedkommende ..

Men gutten skulle vidst have noget billedegalleri, så kan der trodssalt godt nå at komme noget trafik...

Ja, det kan det jo godt, men så længe han ikke skal have filer til DL, så er det jo stadig begrænset.

Jeg er stadig på udkig efter et nyt webhotel der har fint med plads og ikke har noget imod 10-20 GB trafik om måneden.... Men det må man vel slippe for hvis det skal være et ordenligt sted ... Så jeg må vel nøjes med den plads jeg har nu....

Men ellers er der jo også http://www.freepaq.dk .... Ubegrænset plads, trafik og email .... dog, så ryger man over på en 8 Mbit linie hvis man har høj trafik ... og der kan forbindelsen godt komme ned på 10 KB/s hvis der er meget pres på ... :crazyeyes:

• Nu kan jeg ikke huske firmaet eller sitet, men der kunne man få op til 30gb trafik ... Men skulle man have alt understøttelse med, skulle man have det største hotel. Og prisen blev derfor også en smule krydret så vidt jeg husker ...

Mener man havde 10gb plads også ..

Nu kan jeg ikke huske firmaet eller sitet, men der kunne man få op til 30gb trafik ... Men skulle man have alt understøttelse med, skulle man have det største hotel. Og prisen blev derfor også en smule krydret så vidt jeg husker ...

Mener man havde 10gb plads også ..

Hm okey ... Det eneste jeg har brug for er PHP 5, ~1 GB plads og ~25 GB trafik, en ordenlig forbindelse ... :)) .... til småpenge ... bare for at være krævende ... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Hm okey ... Det eneste jeg har brug for er PHP 5, ~1 GB plads og ~25 GB trafik, en ordenlig forbindelse ... :)) .... til småpenge ... bare for at være krævende ... :))

Hehe ... kan da give google et look efter det site, det var ikke dansk, priserne var i Euro .. Så tror det var engelsk ..

Tror faktisk det var 30gb plads og 300gb trafik .. :boxed:

http://www.speeddrives.com/ -- godt nok ikke helt den jeg lige tænkte på, men plads nok :)

og et rigtig flot site

Hm .... Ja, 20 GB plads og 100 GB trafik lyder da fint ... Vil da lige tænke lidt over om jeg gider bruge 5 $ på det ... :T .... Det er jo faktisk biligt ... :))

Må lige tjekke deres site ud.

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Hm .... Ja, 20 GB plads og 100 GB trafik lyder da fint ... Vil da lige tænke lidt over om jeg gider bruge 5 $ på det ... :T .... Det er jo faktisk biligt ... :))

Må lige tjekke deres site ud.

hehe ;)

• Unoeruro tillader åbenbart ikke mange jpg-filer - så er den jo lige som også røget sig en tur...

Nej, jeg skal ikke direkte have filer til at ligge til download, men jeg skal have billed-gallerier online - der er problemet med trafikken.

Mht. cliche, så er det en ufattelig dårlige administration jeg har oplevet der, og der har været en del nedetid.