AC Silencer Nvidia 6

• Hey.
    har et problem jeg lige må høre jer til råds om :)

Jeg har netop samlet 2 pcér for noget familie. den ene med et POW 6600GT PCI-E og den anden med et POW 6600 GT. jeg har nu fundet ud af at disse larmer utroligt meget. jeg har så overvejet at komme en NV silencer 6 rev.2 på kortene. MEN kortene er jo meget forskellige opbygget. På AGP versionen sidder GPUén jo skråt, og det gør ikke på PCI-E versionen.
    Så jeg vil høre om nogen af jer har erfaring med disse kølere, og om den passer på begge kort.

Mvh sonico

Oprindeligt indlæg af sonico
    Hey.
    har et problem jeg lige må høre jer til råds om :)

Jeg har netop samlet 2 pcér for noget familie. den ene med et POW 6600GT PCI-E og den anden med et POW 6600 GT. jeg har nu fundet ud af at disse larmer utroligt meget. jeg har så overvejet at komme en NV silencer 6 rev.2 på kortene. MEN kortene er jo meget forskellige opbygget. På AGP versionen sidder GPUén jo skråt, og det gør ikke på PCI-E versionen.
    Så jeg vil høre om nogen af jer har erfaring med disse kølere, og om den passer på begge kort.

Mvh sonico

Har flyttet din tråd, da det jo handler om kølere - så er der større chance for, at du får flere brugbare svar.

Noget andet: Så er din signatur for bred - max. 650 pixel. Få det lige rettet. Evt. ved at lave flere linjer bare de ikke sammenlagt overstige 150 pixel (i højden) Du kan sammenligne med min, som har max. størrelsen.

• rev. 2 burde passe på begge.

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

Rettet en gang, sidst af Richie ().