De fedeste klip.

Oprindeligt indlæg af KarGa

Slut med al den Faxe Kondi til dig :D

hvad mener du ? Hehe .... :D Snakker/skriver jeg for meget, eller? :D

Oprindeligt indlæg af flying-trickster

Eh.. For det første blev jeg glad for at se nogen nævnte mig i et indlæg som jeg ik har skrevet i :D Hehe..

Men for at være ærlig synes jeg ikke det er fedt med Parkour! Hvor de springer rundt i tagene osv, for det sker ofte at folk brækker knoglerne hist og her, og det er alt for risky synes jeg.. Men det jo også bare min mening, hvad ved jeg! :D Hehehe...

men fedt og sjovt ser det ud :-P (så længe man ikke kvæster sig selv totalt)

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Kay.. Sorry så.. Var også bare min mening! :)

Behøver ikk sige sorry ;) Syns bare det var sjov den måde du skrev på, bare mig der er underlig og lægger mærke til sådan noget :))

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    God dammed.. Ham der falder fra vippen lige på maven.. FU^C* det må gøre nas!!

Det var det ellers en af de mindre slemme i den film IMO... :T Men F*** der er mange hvor kastanjerne bliver flækket :boxed:

• Måske er det "bare" mig, men synes I virkelig at det er sjovt at se andre komme til eller blive skadet? Personlig kan jeg ikke det humoristiske ved sådanne nogle klips...

Eh.. For det første blev jeg glad for at se nogen nævnte mig i et indlæg som jeg ik har skrevet i :D Hehe..

Men for at være ærlig synes jeg ikke det er fedt med Parkour! Hvor de springer rundt i tagene osv, for det sker ofte at folk brækker knoglerne hist og her, og det er alt for risky synes jeg.. Men det jo også bare min mening, hvad ved jeg! :D Hehehe...

okay hehe, men syntes stadig det ser vildt fedt ud :D