Findes der et program hvor man kan snyde sit CD rom drev så at det blir til et DVD drev?
-
-
Ja...
Det nok det der virtual drive...
eller daemontools du skal få fat på...
tror jeg...
-
Troede du mente noget andet fra starten... da du skrev CS... hehe....
Men for hvorfor ska egentlig snyde?
bare så vi forstår situationen bedre...
-
Nej du kan ikke lave et cd-rom drev om til et Dvd drev.
-
heh er ikke sikker på hvad du mener helt... men, som shahid siger, så kan man ikke "snyde" det, så det bliver til et dvd-drev
Det er to komplet forskellige teknologier... så du skal ud og invistere i et dvd-drev
Et dvd-drev kan derimod OGSÅ tage cd-rom'er
-
Du kan ikke lave dit cd-rom drev om til DVD-drev.. Men du kan vist nok lave et virtuelt dvd drev med daemon-tools.. Nok bare ikke det du vil.. men DVD drev koster jo heller ikke alverden =)
-
Han får lidt svært ved at indlæse dvd'en til det virtuelle drev, he he
-
Oprindeligt indlæg af Razorblade
Han får lidt svært ved at indlæse dvd'en til det virtuelle drev, he heLige min tanke.. :]
-
Oprindeligt indlæg af Razorblade
Han får lidt svært ved at indlæse dvd'en til det virtuelle drev, he heHehe...
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Lige min tanke.. :]
Du foreslog ham det jo selv .. Hvad med at få lidt mere styr på hvad du egentlig lukker ud?
Som der er nævnt flere gange, er du nok nødt til at købe dig et DVD-drev .. Heldigvis er de jo ret billige efterhånden ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Du foreslog ham det jo selv .. Hvad med at få lidt mere styr på hvad du egentlig lukker ud?
Som der er nævnt flere gange, er du nok nødt til at købe dig et DVD-drev .. Heldigvis er de jo ret billige efterhånden ..
Hvis du nu læser mit frørste indlæg igennem finder du måske ud af at jeg skriver: Nok bare ikke det du vil.. men DVD drev koster jo heller ikke alverden...
Så tag da lige at få styr på det lort du lukker ud.. Hvad med at hælpe ham i stedet for at fyre såden en omgang lort af?? :lame:
sorry for off-topic Yankee