www.3sucks.dk

Oprindeligt indlæg af KarGa

Så har du vist ikk set mig :P :crazyeyes:

Edit: Ska lige siges at jeg er glad for "kritikken" af min post - Al kritik modtages gladeligt ;)

Hehe :)

Mener også bare hvis man hører meget dårligt om et firma, så får man ikke just lyst til at prøve det. Og det er godt nok tit medierne, som man nærmest kalder den 4 statsmagt, fordi de påvirker os så meget, som du jo selv siger :)

Tror TDC blev nævnt tidligere, dem har folk det også med at klage over. Gjorde jeg også selv engang, men idag synes jeg faktisk fint om firmaet. De fører trodsalt en stram opgave, så fejl vil da ske. Det samme kan man vel også sige om 3, mener bare de er for tidligt ude. Så spørgsmålet er om de kan nå at vende kareten eller om de vil ryge af i svinget ...

• Jeg har aldrig selv haft 3 men har haft en del venner som har "prøvet" det.. Og ud fra hvad de har sagt har jeg vurderet at deres idé er rimelig smart og faktisk meget god.. Problemet er bare, som tidligere nævnt, at de er alt for tidlige ude med det.. Nettet dækker ikke.. Telefonerne virker ikke.. Også virker deres services heller ikke helt 100%

Hvis de nu ventede med at markedsføre til at deres net dækkede helt og de fik lavet deres telefoner så de ikke kun virkede i 3 måneder men rent faktisk i normal levetid, ja så ville de nok få en del bedre ry.. Og nu når de har fået et dårligt ry er det ikke let at komme op igen.. For i starten syntes jeg det lyd meget interresant, men jeg er ligeså stille begyndt at hadde deres reklamer..

Men det er jo klart at de markedsføre deres ting inden f.eks. deres net dækker ellers tjener de jo ingen penge til det.. ;)

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet