Fordelen ved livecd'er er jo de er super når dit windows går ned.. men hader de livecd'er ikke specielt effecktive kun på dette punkt.. men wintersilence hvorfro vil du bruge en live cd til at installere andre Distroer?

hvilken linux???
-
-
Der er nogle distributioner som faktisk installeres via en live cd. Men dette er oftest ikke grafiske live cd'ere, hvis man vil surfe grafisk og alt muligt andet mens man installere f.eks. sin gentoo kan Knoppix være en smart og bruge.
-
Oprindeligt indlæg af arnbak
Der er nogle distributioner som faktisk installeres via en live cd. Men dette er oftest ikke grafiske live cd'ere, hvis man vil surfe grafisk og alt muligt andet mens man installere f.eks. sin gentoo kan Knoppix være en smart og bruge.hvorfor smide en livecd for det? jeg kan da formatere og installere på 1 time til halvanden... så behøver jeg da ikke en live cd osv :D... men okay hvis man ser computeren som et meget VIGTIGT arbejdsredskab for internet osv, og man bareikke vil slippe det så okay...
ang installationer der kræver livecd'er... Du kan jo sagtens hente dem i forskellige versioner og ikke bare "ISO" versioner..
-
Jeg siger da helle rikke jeg vil bruge en LiveCD til at installere fra. Jeg siger man KAN bruge den til det. Jeg har en gang installeret et helt system via SSH remote fra USA gennem en Knoppix hvor min kammerat lavede det - fikst og enkelt.