Tweak.dk=Nørder??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard
    Nej men hvis man ikk gør andet end at spille og hva man ellers laver på sin pc så er man vel en nørd...


    Det var ikk SÅ bogstavligt :)


    Ikke nødvendigvis, det kan bare være en interesse ..


    Men har også valgt ikke at stemme, ser dog mig selv som en nørd...


    Men jeg går i motions og styrkecenter osv osv. Bevæger mig en del på cykel ... Og jeg er stadig en nørd ..

  • Ifølge SeePee's definition er jeg ingen nørd.


    Ser heller ikke mig selv som en nørd, selvom jeg sidder her det meste af tiden for at høre musik, da mit anlæg er noget dårligere end det jeg har herpå.


    Men ellers styrketræner jeg 3 gange om ugen, og får gået 1½ time eller sådan noget de dage hvor jeg ikke styrketræner.


    Fester hver eneste weekend, og er da tit sammen med venner og veninder :)


    Dog er det mig alle vennerne og familien søger imod hvis de har problemer med deres computer :T


  • Jeg kan sammenligne mig selv på mange måder, dog fester jeg ikke så meget. Ellers styrketræner jeg 4 gange om ugen, arbejder, bla bla ... Laver de ting de fleste nok går og laver, om man gider det eller ej ...


    Og det er også mig familien straks kommer til hvis de har et problem med computeren, sker heldigvis yderst sjældent.


    Så er jeg åbenbart ikke en nørd ... ser mig ellers som værende en vaskeægte af slagsen, men okay ... Må vel tage det som et lettere kompliment så :boxed:


  • FFS man har problemer hvis man har det sådan :)) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    FFS man har problemer hvis man har det sådan :)) :))


    Totalt, men ganske morsomt ..


    Så er der alligevel visse tegn på man er nørd, kunne da ok med en tatovering på ballen eller lign., Intel Inside :]

  • nogle kalder mig nørd, andre ikke! Det kommer lige an på om jeg ved mere end dem :) (sådan er det jo)
    For jeg ved en masse, men når det kommer til koder :S Og udenfor windows og småprogrammer, så jeg lost!


    Men du kan vurdere det selv, får ofte fri klokken 11.15 fra skole (tidligt ja) Sidder ved compen til enten klokken 15.00 (motionscenter) eller til spisetid (fodbold) Og derefter 2-3 timers sport, er det computer igen :)


    Fodbold er 2 gange ugen, motionscenter 3 gange ugen. Kamp en gange = 6 dage med motion, men med DÆLENS mange timer foran compen hver dag!


  • Hvis du har tjekket min profil så dyrker jeg sport


  • Du ved jo godt hvad han mener ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Du ved jo godt hvad han mener ;)


    Nej, det gør jeg ikke ... For han mener vel hvad han skriver ? ... og hvad der står i den dybt latterlige poll han har lavet ...


    ... men okey ... han er jo også en indavlet bonderøv ... han er jo fra jylland ... :crazyeyes:

  • Quote

    [i]... men okey ... han er jo også en indavlet bonderøv ... han er jo fra jylland ... :crazyeyes:


    Det gør jeg da oss. Jeg kommer i skole iført kedeldragt, træsko har hat på toppen og lugter af hest... :crazyeyes: Har aldrig fået en bonde bemærkning :P