Emergency 3 - Hjælp!

  • De af jer der har prøvet det, den bane hvor buschaufføren kører galt :P Masse-bil-crash :D hehe... Ved i hvordan jeg får manden som ligger i floden, op? :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    De af jer der har prøvet det, den bane hvor buschaufføren kører galt :P Masse-bil-crash :D hehe... Ved i hvordan jeg får manden som ligger i floden, op? :S


    :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    hahaa.. har du spillet? Hvis du ik har prøvet det er det jo klart du ser sådan ud :)


    lol


    det er et spil, så kan jeg bedre forstå hvorfor du skrev som du gjorde :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    Jep.. Det er et spil .. Emergency 3 Mission: Life..
    kom nuuuuu! ingen der ved hva man skal? :(


    Du ska ha en dykker ned i åen/floden
    Når du så finder hans bil i det mørke vand, så markeres den med et flag


    Så ska du bruge en kranvogn (Den store gule en :))) og hente den op med ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Du ska ha en dykker ned i åen/floden
    Når du så finder hans bil i det mørke vand, så markeres den med et flag


    Så ska du bruge en kranvogn (Den store gule en :))) og hente den op med ;)


    Takker, det fandt jeg ud af for nogle timer siden! :D hehe, men tak for det.. Er ved den næste.. De bungeeJumpere.. Kan ik rigtig nå at redde ham i vandet :S Får ham op, men skal han også "ud" af båden eller bare "back to base"?

  • heej jeg ville bare spørger hvordan stopper man den bil der køre for hurtig. vis jeg fjærner de biler så køre den ind i artoværnet.
    plzz hælp miig

  • Hvis det stadig er den bane der hedder Masse-bil-crash der er tale om så skal man have en tekniker om bag auto værnet ved fra kørslen der er et sted hvor man kan få ham til at trykke på en ting og så begynder et skilt at blinke så skal du have en politimand hen til af kørslen og have ham til at sætte bilerne til og køre af motorvejen ved at højre klikke på ham og vælge den knap der er øverst så køre bilerne af motorvejen også ham der køre hurtigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fedtmulle20
    Hvis det stadig er den bane der hedder Masse-bil-crash der er tale om så skal man have en tekniker om bag auto værnet ved fra kørslen der er et sted hvor man kan få ham til at trykke på en ting og så begynder et skilt at blinke så skal du have en politimand hen til af kørslen og have ham til at sætte bilerne til og køre af motorvejen ved at højre klikke på ham og vælge den knap der er øverst så køre bilerne af motorvejen også ham der køre hurtigt.


    Den her tråd er altså fire år gammel :crazyeyes: