Mangler lige hjælp :) : Viborg folk henvend jer venligst

• Hej Tweak..

Jeg står og skal flytte til viborg (pga. uddannelse) Men skolen vil ikke lukke mig ind på skolen fordi den første periode af min uddannelse kan tages i Struer hvor jeg kommer fra! Jeg ønsker istedet at tage mit uddannslse et sted (Også for at komme hjemmefra)..

Mit spørgsmål til jer er derfor:

1: Jeg skal ha fundet mig et midlertidlig koligieværelse hvor det ikke er alt for dyrt. Nogen der kender et sted i nærheden af EUC-Midt?

2: Hvad ligger prisen ca. på ved leje af enkelte værelser?

Jeg har kigget inde på edc mæglerne og home´s hjemmeside, men blev ikke ret meget klogere!

Nogen der vil hjælpe mig lidt her :) ?

Tak på forhånd

• En fra min klasse har boet på det kollegie, og tja...

Der er morgenmad, frokost og aftensmad inkluderet i huslejen. Tilgengæld er det værelser hvor der bor to på, der er ingen telefon, internet eller tv.

Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at finde en lejlighed i Houlkær eller Ellekonebakken, et stykke der fra godt nok, men alligevel.

Evt. kig på http://www.boligviborg.dk/

Går selv på EUC - HTX 2.g.

edit: Hvad er det helt bestemt for en uddannelse du skal på, for mener da godt nok ikke at der er ret mange du kan tage i Viborg.

edit v2: Der er også Merkur Kollegiet, har dog ikke kunnet finde nogen hjemmesider om det.

• ikke for at genere dem fra houlkær men det er altså ikke det mest hyggelige område :) så er man advaret...

der er også ok lejligheder nede i jernbanegade i viborg.. og de koster vist heller ikke særlig meget.. tror det er 3k

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

ikke for at genere dem fra houlkær men det er altså ikke det mest hyggelige område :) så er man advaret...

der er også ok lejligheder nede i jernbanegade i viborg.. og de koster vist heller ikke særlig meget.. tror det er 3k

Houlkær, nej det er ikke lige de fede typer der bor der :D

En af mine venner boede i Jernbanegade... tsk tsk... de fik klager over det larm som kom fra byen af naboerne. Desuden blev de næsten smidt ud til sidst, på trods af at de ikke havde modtaget en eneste skriftlig klage...