Ville det være for OT at sælge RC?

• Ja, som der står: ville det være for OT at sælge et par Rc-biler i køb og salg?
    Jeg har lagt mærke til at der nogle gange er blevet solgt en del andet end harware inde i køb og salg.
    Jeg har selv et par rc-biler som jeg står og skal have solgt. Kom så til at tænke: man kunne jo sætte dem til salg på Tweak.. Mit spørgsmål var så, om man kunne tillade sig dette, da det jo er et pc-forum.
    Jeg vil jo selvfølgelig gerne have mine biler solgt, man ved ikke om jeg kan tillade mig at sælge dem her!

PS. RC=Radio-Controlled, hvis der var nogle der ikke vidste det..

• Som Martin...boss of Tweak dk, selv skrev engang. Der må sælges alt mellem himmel og jord, så gør du bare det. ;)

Oprindeligt indlæg af 1Chris1
    Ja, som der står: ville det være for OT at sælge et par Rc-biler i køb og salg?
    Jeg har lagt mærke til at der nogle gange er blevet solgt en del andet end harware inde i køb og salg.
    Jeg har selv et par rc-biler som jeg står og skal have solgt. Kom så til at tænke: man kunne jo sætte dem til salg på Tweak.. Mit spørgsmål var så, om man kunne tillade sig dette, da det jo er et pc-forum.
    Jeg vil jo selvfølgelig gerne have mine biler solgt, man ved ikke om jeg kan tillade mig at sælge dem her!

PS. RC=Radio-Controlled, hvis der var nogle der ikke vidste det..

Så længe du sælger et par brugte - eller ET par nye så er det ikke noget i vejen for det. Det eneste man ikke vil have på siden - det er kommercielt salg - altså et "firma" eller privat person som sælger - et parti af et eller andet - og kun bruger tweak til at reklamere for salget. Meget fornuftig holdning i mine øjne - Så sælg du bare løs.. :dance: