hey har lige reinstallerety wow da jeg hele tinden fik fejl!! men det gør den stadig!!! hvordan kan det være at hvær gang den updater med en patch så ser mit spil sådan her ud!!!!
den sorte skygge skulle forestille min mand
hey har lige reinstallerety wow da jeg hele tinden fik fejl!! men det gør den stadig!!! hvordan kan det være at hvær gang den updater med en patch så ser mit spil sådan her ud!!!!
den sorte skygge skulle forestille min mand
virker hvist nu
hmm nu har jrg fået en anden fejl!! nogen der kan hjælpe med det her?
prøve engang at se deres navne hvad sker der???
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
hmm nu har jrg fået en anden fejl!! nogen der kan hjælpe med det her?
prøve engang at se deres navne hvad sker der???
Jeg tror det er fordi du er alliance.
Nej det er nok noget med at du er lidt lagged eller noget?
Har du høj latency når den gør det? Den skriver normalt 'unkown entity' hvis den ikke kan få sendt data til din klient om hvilket dyr det er. Kan også være fordi de i virkeligheden ikke er der men spillet/klienten/noget ikke har registreret det endnu.
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
Jeg tror det er fordi du er alliance.
Nej det er nok noget med at du er lidt lagged eller noget?
Har du høj latency når den gør det? Den skriver normalt 'unkown entity' hvis den ikke kan få sendt data til din klient om hvilket dyr det er. Kan også være fordi de i virkeligheden ikke er der men spillet/klienten/noget ikke har registreret det endnu.
ligger omkring de 100 stk i latency og det mærkelig er at den kun er i IF den gør det!!
der sker nok for meget i det område til at din computer kan følge med.
nogle gange når jeg gik ind i byer var de helt forladte.. ikke engang shopkeepers var der.. fuldstændig spøgelses by.
Så ventede jeg lige 5-10 minutter som kom alt frem..
uuunderligt men jeg har også hørt rygter om at wow's netværks kode skulle være rimelig ringe.
der sker nok for meget i det område til at din computer kan følge med.
nogle gange når jeg gik ind i byer var de helt forladte.. ikke engang shopkeepers var der.. fuldstændig spøgelses by.
Så ventede jeg lige 5-10 minutter som kom alt frem..
uuunderligt men jeg har også hørt rygter om at wow's netværks kode skulle være rimelig ringe.
det mærkelige er bare at det sker kun hvis jeg flyver til IF ikke hvis jeg går der til
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
det mærkelige er bare at det sker kun hvis jeg flyver til IF ikke hvis jeg går der til
Hvis du flyver til det kommer det hele jo også på en gang hvor imod hvis du går dertil kommer det lidt af gangen.
Det er selvfølgelig bare en teori..
Hvis du flyver til det kommer det hele jo også på en gang hvor imod hvis du går dertil kommer det lidt af gangen.
Det er selvfølgelig bare en teori..
LANGT ude det der... tror du ikke bare det er bugs i WOW? du kan også regne ud at det må ske at der kommer bugs og sådan er det... især når det skal kunne virke perfekt for alle...