Sjældent?

Oprindeligt indlæg af Firedog

heeh.. :D jeg vil da sige at det en pænere pige en nogle af de andre på side 9

Det kan der nok være noget om, sjældent jeg kigger på side 9 pigerne ..

kiggede heller ikke lige frem på side 9 piger hva dag.. men en gang i mellem i ekstrabladet kan du jo ikke undgå at skimpte den side 9 når du bladrE?? :P

Hehe, nej self. ikke :)

Det er ligesom hvis du zapper i tvet, støder du på et par fine koste så stopper man da lige for at tjekke eller zappe tilbage for at tjekke...

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Hehe, nej self. ikke :)

Det er ligesom hvis du zapper i tvet, støder du på et par fine koste så stopper man da lige for at tjekke eller zappe tilbage for at tjekke...

yep :D og så ser man på forsiden af EB.dk der står den news :) så kigger man da lige nærmere..

jeg vil da sige at det er sjælendt at man ser så køn en tøs som side 9 ?? damn

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=288443

hun fik taget billede den 30 :P griner nok at hun så lige kom som den sidste.. :D

bestemt, du har slet ikke så dårlig smag der :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    hun kunne da i det mindste have fået dem lavet lige store

ok du kender hende IRL?? du kan da ikek bedømme fra den vinkel om de er lige store?? :boxed: :cheers:

• Fryser hun? :)) .. Ej, hun ser nu ret okay ud. :crazyeyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Pyro22

LoL :))

men bestem hun er da kønner ind det man normalt ser i EB ;)

Helt afgjort. For noget tid siden var der vist opstået en fejl, for da jeg tjekkede da var der et billede af Britney Spears under Dagens Side 9, det var osse noget lidt andet end der umiddelbart plejer at være at finde på netop den side .. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Fryser hun? :)) .. Ej, hun ser nu ret okay ud. :crazyeyes:

Hehe jeg tænkte det samme. De ser ikke ligefrem naturlige ud. Men okay, det er vel lidt ligesom at brokke sig over farven på knapperne på radioen i en ferrari.

Oprindeligt indlæg af Torque

Hehe jeg tænkte det samme. De ser ikke ligefrem naturlige ud. Men okay, det er vel lidt ligesom at brokke sig over farven på knapperne på radioen i en ferrari.

lol !!!!! haha.. :cheers:

ja det er rigtigt nok.. griner nok at sammeligne det med det.. :cheers:

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    LoL :))

men bestem hun er da kønner ind det man normalt ser i EB ;)

helt enig :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hvis hun kommer og banker på min dør og samler ind for rødekors skulle jeg nok fylde hendes DÅSE Hvis i forstår ;)

IMO Flot piiii'

omg.. haha.. ja fin nok..