Messenger nede IGEN !!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe


    Det er da absolut ingen undskyldning for at blive ved med at oprette tråde hver gang MSN Messenger er nede! :lame:


    Det er fandeme det samme når en har fødselsdag herinde... så bliver der også oprettet en tråd! :roller:


    Fødsesldage har jeg ikke så meget imod, da det trods alt er at sige tillykke. Men en PM ville nu heller ikke skade (men det er jo gode posts :roller: )


    Mht. til det med msn, så er det vel for at pive over det. Kan ikke se hvad der er så forfældeligt ved at det er nede, man betaler jo ikke for det... selvfølgelig synes jeg da også at det er irriterende, men værre er det da heller ikke, og da slet ikke hvis webmessenger virker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe


    Det er da absolut ingen undskyldning for at blive ved med at oprette tråde hver gang MSN Messenger er nede! :lame:


    Det er fandeme det samme når en har fødselsdag herinde... så bliver der også oprettet en tråd! :roller:


    Ok så hver gang man har et problem så må man heller ikke oprette en tråd ??!!!!

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe


    Det er da absolut ingen undskyldning for at blive ved med at oprette tråde hver gang MSN Messenger er nede! :lame:


    Det er fandeme det samme når en har fødselsdag herinde... så bliver der også oprettet en tråd! :roller:



    jeg svarede på denne sætning:


    Har i ikke andet at lave en at kigge på MSN.


    Jeg ved godt der er blevet lavet mange tråde om msn. Det som jeg svarede på, var at han skrev Har i ikke andet at lave en at kigge på MSN

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder


    Ok så hver gang man har et problem så må man heller ikke oprette en tråd ??!!!!


    Det er jo ikke et problem når msn er nede det er en konstatereing ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    jeg syntes nu det er dejligt der bliver lavet en tråd, så man kan se om det ikke kun er en selv's msn der er nede. og ja det er mega trælst det gamle lort er nede ret tit. godt man har icq:D 8)


    Nemlig.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder


    Ok så hver gang man har et problem så må man heller ikke oprette en tråd ??!!!!


    Det er OVERHOVED ikke det samme!
    Nu er det ikke første gang MSN er nede, så man kunne jo vente bare 10 min. inden man oprettede en tråd...! Eller også bare vente til det kommer op igen!

  • Nok om det, det var bare for at være venlig, men der er åbenbart nogle som tror at det er for at irritere andre..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Latterligt. :rolleyes:


    Problemer med logon http://messenger.msn.com/Status.aspx
    For at konstatere at man ikke er ene om problemet.


    Fødselsdage, send dog en PM, hvis der er nogen man vil sige tillykke til.


    Synes godt vi kunne slippe for de tråde her ;)


    End of story.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet 2 gange, sidst af MvK ().

  • Messenger tråde er helt i orden imo, da det er rart at vide hvor fejlen ligger
    Plejer at bruge http://messenger.msn.dk/Status.aspx men den sagde at alt var oppe at køre stabilt i første omgang :roller:


    Til dem der siger at man bare ka sidde og vente og se om det kommer tilbage: Ska man så også bare sidde og stirre på sin comp når den ikk gider starte? Og jo, det er totalt ligestillet med messenger tråde! Det kan jo lige så godt være en fejl i programmet der gør at den ikk vil logge på, eller måske en port lukning fra ISPen der gør at lige netop Mssenger vil ikk logge på (Ved ikk om det kan lade sig gøre, også mest for et eksempels skyld)


    Det der så kan være irriterende er at tråden blir ved at være aktiv dage efter det hele er i orden igen :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Messenger tråde er helt i orden imo, da det er rart at vide hvor fejlen ligger
    Plejer at bruge http://messenger.msn.dk/Status.aspx men den sagde at alt var oppe at køre stabilt i første omgang :roller:


    Til dem der siger at man bare ka sidde og vente og se om det kommer tilbage: Ska man så også bare sidde og stirre på sin comp når den ikk gider starte? Og jo, det er totalt ligestillet med messenger tråde! Det kan jo lige så godt være en fejl i programmet der gør at den ikk vil logge på, eller måske en port lukning fra ISPen der gør at lige netop Mssenger vil ikk logge på (Ved ikk om det kan lade sig gøre, også mest for et eksempels skyld)


    Det der så kan være irriterende er at tråden blir ved at være aktiv dage efter det hele er i orden igen :roller:


    Hvis det ikke virker, kunne man f.eks. lige høre en ven om hans virkede.


    Hvis det viser sig at problemet har været i lang tid, synes jeg en sådan tråd ville være helt ok, da det jo er tegn på en fejl med ens egen comp.


    Jeg mener bare vi har haft et hav af de tråde, og hvis man er meget interesseret i at vide om msn virker, s er det ikke sværere end at gå ind på den status side og kigge..


    gider seriøst ikke de "ÅH NEJ MSN ER NEDE "IGEN" tråde :rolleyes:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().


  • Okay jeg ka se hva du mener, men lige netop det gjorde jeg også selv
    Service Status siden sagde at der intet var i vejen og alt kørte optimalt
    Og Karse herfra var stadig på.. Så i det tilfælde ville jeg stå med tanken: "Der er noget galt med min pc så.."


    Og det er da ikk slemt at der en sjælden gang kommer en tråd om det.. Hvis nu der kun var plads til 5 tråde på forsiden og der var sinssyg aktivitet på tweak, så ville jeg kunne forstå det :roller:


    Edit: Er normalt imod at fortælle om jeg er kommet online eller offline, men når jeg alligevel har postet for nylig, så hva faen :))


    Så lige jeg var kommet online igen, (Dog som Optaget, som jeg ikk aner hvorfor, men det er jeg altså:) )

  • Det var nok bare noget hos tdc der gjorde at messenger gik af i nogle min..


    Ok lukket..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().