Synes det er en udemærket idé - men grænsen kunne nu godt sættes op til 100 indlæg efter min mening
Nyt forum
-
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Synes det er en udemærket idé - men grænsen kunne nu godt sættes op til 100 indlæg efter min mening100 inlæg ville helt klart være bedre!
-
Jeg syntes oz det er godt nok, men på en måde oz lidt synd af newbs ik ka få "ordentelig" hjælp i det normale forum... Men når det du er på den måde så er det er SUPER DUPER ide at lave det forum!
Mvh Mads
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
Jeg syntes oz det er godt nok, men på en måde oz lidt synd af newbs ik ka få "ordentelig" hjælp i det normale forum... Men når det du er på den måde så er det er SUPER DUPER ide at lave det forum!Mvh Mads
Der er da ikke noget "til hinder" for, at newbees kan få hjælp i de andre fora. Alle og enhver kan da stille spørgsmål i alle fora.
Det er der ikke lavet noget om på. Det her er bare en mulighed for at newbees har deres eget forum, hvor kun de kan stille spørgsmål. -
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
100 inlæg ville helt klart være bedre!
enig
-
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Der er da ikke noget "til hinder" for, at newbees kan få hjælp i de andre fora. Alle og enhver kan da stille spørgsmål i alle fora.
Det er der ikke lavet noget om på. Det her er bare en mulighed for at newbees har deres eget forum, hvor kun de kan stille spørgsmål.Tja ... Der er jo "masser" der i forvejen har svært ved at ramme rigtigt når det kommer til HVOR deres tråd rent faktisk skal være ... Så det er måske lidt optimistisk at de skulle kunne ramme DET forum... og der er jo nok også mere hjælp at hente for folk med et HW-spørgsmål hvis de smider det i "HW" frem for "Newbie" ... Uanset hvad ...
Hvis en Newbie kommer med et spørgsmål i fx. "HW", så ser folk at personen ER "newbie" via hans "rang" og bider vel ikke hovedet af ham hvis han laver en "fejl" ... Derfor kan jeg ikke se det brugbare i det nye forum ... Ihvertfald ikke til "newbiernes" fordel ...
Først troede jeg at det nye forum var til alle de der "VIGTIGT!" som der ligger i alle de forum-afsnit som der er på Tweak ... Da jeg syntes det ville være fint at få samlet dem ét sted ... Som en slags Tweak-Regelbog...
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Er glad for at høre I kan lide det.Håber dette kan være med til at gøre at dem der ikke helt er så skarpe som Jer , føler de kan få hjælp og være velkomne her på Tweak
Kanon ide - og forhåbentlig "stedet" hvor alle de nye "stakler" kan stille "dåååmme" spørgsmål - lave forkerte trådnavne mv. - uden at alle de kloge hoveder (som selv har gjort nøjagtig det samme i mange tilfælde) ovefalder dem....
- til initiativet....
-
Oprindeligt indlæg af Brition
Hvad hvis man bliver høvlet ned i et andet forum?Er det så tilladt? Det synes jeg at jeg kan tyde udfra din post. Og hvis det er tilladt, er der da noget helt galt her.
Hmmm - vover lige pelsen med følgende : Lad kværulant-kiksen ligge og tag en tude-kiks istedet.
Det nye tiltag skal sgu nok virke - hvis ellers folk vil give det en chance - og se det positive idet - istedet for at se mulige problemer....
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Kanon ide - og forhåbentlig "stedet" hvor alle de nye "stakler" kan stille "dåååmme" spørgsmål - lave forkerte trådnavne mv. - uden at alle de kloge hoveder (som selv har gjort nøjagtig det samme i mange tilfælde) ovefalder dem....- til initiativet....
... Hm ....
Hvordan tror du folk lærer at lave ordenlige trådnavne ? ... Nok fordi der er nogen der gør dem opmærksom på at et relavant navn ville være bedre passende ... Ja, der er "tonen" det siges på, men det skal da siges ... Det vil det jo nok også blive i "newbie-forumet" .... Ellers vil der nok bare komme en meget ringere hjælp til disse folk .... Som der jo nok vil gøre i forvejen nu når de spørger et andet sted end "os" andre...
... At skille dem ud for sig selv ville jo ikke være meget anderledes end at sige at alle under 15 skulle skrive i ét forum .... og os andre skal skrive i et andet .... Det er jo noget vrøvl ... Vi burde jo alle kunne være i ét forum ....
-
... Hm ....
Hvordan tror du folk lærer at lave ordenlige trådnavne ? ... Nok fordi der er nogen der gør dem opmærksom på at et relavant navn ville være bedre passende ... Ja, der er "tonen" det siges på, men det skal da siges ... Det vil det jo nok også blive i "newbie-forumet" .... Ellers vil der nok bare komme en meget ringere hjælp til disse folk .... Som der jo nok vil gøre i forvejen nu når de spørger et andet sted end "os" andre...
Jo kloge åge - det har du så din mening om og jeg har min. Men det er vist ikke ligefrem nogen hemmelighed at visse personer er meget hurtige på aftrækkeren hvis trådnavn ikke er 100 % korrekt - eller hvis spørgsmålet er "dååmt" - eller logik for alle os andre. Det nye forum KUNNE få de folk - som ellers ikke tør skrive - ud af busken. Hvis de så gør det i begynder-forummet - og folk overfalder dem - så kan teamet uddele verbale øretæver. Jeg kan absolut ikke se hvorfor der skulle komme ringere hjælp til dem - jeg ville faktisk syntes det var mere interessant at hjælpe en som frivilligt stiller sig op og "indrømmer" "Jeg er nybegynder - kan i hjælpe mig" - en en som bitcher over at vi ikke kan løse hans HW probs på 30 min. Selvfølgelig kræver det stadig lidt af de nye - men det kræver sgu lige så meget af os andre - iform af at vi lader dem være "knapt så dygtige". Jeg synes f.eks. det er mere belastende med 30 indlæg om at trådens navn er forkert - fremfor selve tråden. Selvfølgelig skal de lære at poste fornuftige tråde og navne - men at man ligefrem overfalder en som f.eks. har skrevet 3-4 posts - det er simpelthen for latterligt.....
Quote... At skille dem ud for sig selv ville jo ikke være meget anderledes end at sige at alle under 15 skulle skrive i ét forum .... og os andre skal skrive i et andet .... Det er jo noget vrøvl ... Vi burde jo alle kunne være i ét forum ....
Det er i mine øjne langt fra noget vrøvl. Du ser det jo blandt andet på Ofir og andre chats - og det gør jo at man "ved" at den man skriver med er X alder - det kan i mine øjne godt være en fordel nogle gange.
Men igen - meninger er forskellige - og jeg synes nu stadig at initiativet er til