Hey Tweak.dk !
Jeg søger nogle billeder som er taget med en af de nyere mobiler på markedet.. En mobil som har 1.3 mp kamera.. Bare så jeg kan se kvaliteten af billederne..
Hvis i har nogle må i meget gerne lige poste dem !
Takker!
~D
Hey Tweak.dk !
Jeg søger nogle billeder som er taget med en af de nyere mobiler på markedet.. En mobil som har 1.3 mp kamera.. Bare så jeg kan se kvaliteten af billederne..
Hvis i har nogle må i meget gerne lige poste dem !
Takker!
~D
der var den...
her er fx. 7610
http://www.sprites.dk/showimage.php?model=626
6670 deres nyere end 7610
http://www.sprites.dk/?page=phone&phone=191
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af mrflashbag
http://www.sprites.dk/
der var den...
her er fx. 7610
http://www.sprites.dk/showimage.php?model=626
6670 deres nyere end 7610
http://www.sprites.dk/?page=phone&phone=191
Lige hvad jeg skulle bruge.. Takker !!
Faktisk meget gode billeder de er begyndt at tage må man sige..
Ja det går den rigtige vej
Glæder mig til den dag hvor de får integreret endnu mere i telefonen, så man kun ska rende rundt med den udendørs
Kunne godt tænke mig en dag at der kom:
Nøglekort (Som afløsning på de klassiske stik-ind-og-drej nøgler :)))
Minidankort (Som man lige stikker ind i automaterne og betaler med, og så helt glemmer alt om brugen af sedler og mønter i lommerne :P)
Mp3 afspiller (Er der jo egentlig allerede begyndt at komme)
Osv osv...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af KarGa
Glæder mig til den dag hvor de får integreret endnu mere i telefonen, så man kun ska rende rundt med den udendørs
Minidankort (Som man lige stikker ind i automaterne og betaler med, og så helt glemmer alt om brugen af sedler og mønter i lommerne :P)
Osv osv...
DEt jeg mener er det vigtigste:
en spillekonsol på mobilen ( som jeg self allerede har ) og den er ikke ulovlig da jeg har spillene
POKEMON
DivX/mpeg4 afspiller ( som jeg så også har )
Nøglen ville være smart ( men for smart )
og så lige HURTIGERE NET! hader at surfe på min mobil da det simpelthen tager for lang tid
ja, man må da sige at S700 tager nogle rimelige billeder. Det er selvfølgeligt langt fra hvad man skal forvente sig af et normalt digitalkamera til 500+ kr, men det går da den rigtige vej. IMO er de kameratelefoner stadigt bare legetøj. Skal en DEL mere til for at de kan afløse digitalkameraet.
Osv osv...
Selvfølgelig også en meget fix ting.. Men på den anden side.. Hvadså hvis den bliver stjålet ? Det er altså træls hvis det hele er er i den altså nøgler dankort også videre..
Så sys jeg nu det ville være bedre at det bliver udviklet med bedre kamera også videre men uden at det skal kunne være muligt at bruge den som nøgler og dankort til diverse ting.. Det kunne være fedt hvis man kunne tænde og slukke diverse ting i huset men så helller ikke længere da det jo er rimelig risikabelt at den skal kunne give adgang til alle ens privat ting samt penge..
Osv osv...
Den dag der kommer en ps2 i telefonerne så ka man snakke om konsoller De spil jeg har på min 3 mobil, som, bevares, er meget godt klaret på så lille en processor, er nu ikke noget at skrige op om :]
Men det ska jo nok komme en dag!
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
Nøglen ville være smart ( men for smart )
Ja håber heller ikk det kommer inden for 10 år.. Teknologien er i øjeblikket så hurtigt i fremløb, at producenter sætter ting på markedet, som efter en uge eller to kan nedbrydes, dekodes eller ødelægges på en anden måde af folk, der vil misbruge den nye teknologi til deres gavn
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
og så lige HURTIGERE NET! hader at surfe på min mobil da det simpelthen tager for lang tid
Hehe kender det godt Det tager max tid at loade tweak på min mobil
QuoteOprindeligt indlæg af FonZi
Selvfølgelig også en meget fix ting.. Men på den anden side.. Hvadså hvis den bliver stjålet ? Det er altså træls hvis det hele er er i den altså nøgler dankort også videre..
Så sys jeg nu det ville være bedre at det bliver udviklet med bedre kamera også videre men uden at det skal kunne være muligt at bruge den som nøgler og dankort til diverse ting.. Det kunne være fedt hvis man kunne tænde og slukke diverse ting i huset men så helller ikke længere da det jo er rimelig risikabelt at den skal kunne give adgang til alle ens privat ting samt penge..
Ja der ska jo self fingeraftryks aflæser i eller en øje scanner
Ej det ska laves således at det ikke kan stjæles eller bare så den ikke kan misbruges..
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Ja der ska jo self fingeraftryks aflæser i eller en øje scanner
Ej det ska laves således at det ikke kan stjæles eller bare så den ikke kan misbruges..
tror sagtens det kan lade sig gøre med den teknik vi har i dag er Mobiilens taster kan blive til "fingeraftrykslæsere"
det ville jo hjælpe men problemet er jo at i fremtiden vil det nok ikke være knappen men nærmere touchscreen, men ja der skal nok ligges noget i den retning i