Nu må jeg protestere..!

• Jeg refererer til tråden ang. kulturministeriets foged halløj mod Piratgruppen...

Mods må lukke tråden om de finder det nødvendigt..

Der bliver sagt fra Bentzin's side i et af de sidste indlæg at tråden ikke fører til andet end usaglige reply's... Det er da klart at tråden ikke fører videre når der ikke kommer nogen saglige reply's når der ikke er nogen der gider at bruge tid på at svare på de indlæg bl.a. Alaza lavede, men i stedet bliver usaglige indlæg slettet.. Jeg tror godt at folk med ting på hjertet kan abstrahere fra et enkelt posthunterfjols der ikke lige kan lade være med at fyre en skod post af... Synes det var ærgeligt at en ellers god diskussion skulle ende sådan... :roller:

Oprindeligt indlæg af SeePee
    Jeg refererer til tråden ang. kulturministeriets foged halløj mod Piratgruppen...

Mods må lukke tråden om de finder det nødvendigt..

Der bliver sagt fra Bentzin's side i et af de sidste indlæg at tråden ikke fører til andet end usaglige reply's... Det er da klart at tråden ikke fører videre når der ikke kommer nogen saglige reply's når der ikke er nogen der gider at bruge tid på at svare på de indlæg bl.a. Alaza lavede, men i stedet bliver usaglige indlæg slettet.. Jeg tror godt at folk med ting på hjertet kan abstrahere fra et enkelt posthunterfjols der ikke lige kan lade være med at fyre en skod post af... Synes det var ærgeligt at en ellers god diskussion skulle ende sådan... :roller:

Hvor blev diskussionen af? De posts/kommentarer som kom til sidst, var jo slet ikke topic?!

Hvorfor blive ved når en mod lukker tråden?

Add dem du vil snakke med på MSN, eller gør det over PM?!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().

Oprindeligt indlæg af SeePee
    Hvis du læser hvad jeg skriver kom der jo aldrig nogen svar på de indlæg fra PG støtterne

Hehe.. Tør øjnene og kom videre! ;( :crazyeyes:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Nu starter vi ikke forfra - vel ? Jeg lukkede tråden fordi jeg - efter gentagne gange, at ha' bedt folk om at holde sig til emnet. Det virkede så ikke.
    Har desuden slettert en del latterlige indlæg - bl.a. et til sidst, hvor der blev skrevet: Velkommen til Blå stue - fra en af PG-sympatisørerne. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/tetine.gif] Der synes jeg bægeret flød over.
    Dertil skal lige lægges alle de indlæg, som var person-relateret til hvad jeg sagde for - ca. et år siden - om et et helt andet emne.
    Og jeg lukker også denne inden den udarter sig i samme retning. :rolleyes:

Edit: For ikke så længe siden var der stor enighed blandt brugerne, om at vi skulle til at stramme os op. For at gøre tweak.dk til et rart sted igen. Vi har samtidig også vurderet i Crewet, at vi skal stramme gevaldigt op i de forskellige fora. For at holde et ordentligt niveau, som vi alle kan være acceptere. That's the way it is.