Egentlig skulle det have været en PM til KimsdipChips, men tænkte der også var andre Tattoo interesserede, der havde lyst til vide samme info.....i hvert fald hvis man bor i samme kedelige egn (Sønderjylland). IKKE INTERESSEREDE BEHØVER IKKE LÆSE RESTEN !!!!!
Du lukkede lige tråden en tand for hurtigt, til at jeg kunne nå at reagere, fordi jeg har haft et maveonde, og ej åbnet min pc i flere dage.
Nu hvor du bor i Sønderborg, hvorfor tager du så ikke til Flensborg og får den lavet dernede?? Det er meget billigere, men nu ved jeg sådan set ikke, hvor lang tid du skal "sidde i stolen" !! Men jeg gav 2000 for min tattoo, som skulle laves af 3 ombæringer. Først 4 timer, så 4 timer og slutvis 3 timer. Så ialt 11 timer for 2000 !! Jeg tror næppe, at din pris i KBH bliver billigere, medmindre det er et "minde" fra KBH du vil have for livet.
De er professionelle, meget dygtige, omgivelserne er nice og sterile, og en tattoo er ik noget man sårn fjerner igen, så man vil gerne have fagfolk til at lave det. Og jeg vil betegne det som fagfolk, når man får at vide, at man først kan få en tid hos deres dygtigste tattooværer om 3 mdr. pga. den lange ventetid. De tegner selv, og er enormt dygtige til tribal og celtic art.
I kan tjekke linket her