Kulturministeriet begærer fogedforbud mod Piratgruppen

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Synes nu et eller andet sted, at det, firkantet set, er meget interessant, at folk der prædjker om moral og lovgivning selv indrømmer besiddelse og indtagelse af hash.

GAAB - det siger jo så også en del om dig og andre fra samme kant. La' os endelig gribe chancen til at få noget mudder på bordet. I himler op om dårlige sammenligninger, som ikke kan bruges. Tag jer sammen !!
    Også en fin måde, at få drejet focus væk fra det, som det egentlig handler om. Nemlig - Kulturministeriet begærer fogedforbud mod Piratgruppen og dens tåbelige fremfærd - som jo er trådens navn/emne.
    Håbede at denne tråd/diskusion kunne føres på et ordentligt niveau - men det lader det ikke helt til - desværre. :roller:

• GAAB? Prøv med at føre diskussionen videre i stedet for at begynde at slette folks indslag. Det er ikke mere end få timer siden jeg skrev en halv stil, som jeg stadig venter svar på.

GAAB? Prøv med at føre diskussionen videre i stedet for at begynde at slette folks indslag. Det er ikke mere end få timer siden jeg skrev en halv stil, som jeg stadig venter svar på.

Nu er det jo ikke dig der styrer hvad "mods" har fået besked på at gøre i vores fora.
    Og til det med din halve stil, så er der jo ikke noget nyt under solen. Tror jeg heller ikke der kommer fremover. Jeg er ihf. ikke blevet overbevist om - at det som PG laver og står for - er noget jeg kan acceptere.
    Slut herfra, da jeg altså bliver nød til at handle lidt ind. Køleskabet er helt tomt. :rolleyes:

• Nej, selvfølgelig er det ikke noget jeg styrer, siger bare det virker underligt, at du selv begynder at slette indslag, og så må vi pludselig ikke kommentere det uden du skal skabe dig.

Men kan ikke se, hvorfor du pludselig ikke kan kommentere det længere? Synes det er ret åbenlyse svar på dine bynder fra tidligere.

• Til vandahl:
    Den her tråd handler om: Kulturministeriet begærer fogedforbud mod Piratgruppen og ikke om mig, dig eller andre.
    Som jeg skrev tidligere i mit svar på dit 1. indlæg:
    Hold dig til emnet eller dine indlæg vil blive fjernet. Tak.

Og det er hermed gjort. Har du nogen kommentarer så foregår det over PM.

Og lad os så alle holde os til emnet. Tak.

• Jeg synes i er langt ude nu.

Hvad bliver det næste så?
    Skal dem, som kører en anelse for stærkt, dem som arbejder sort osv. også involveres og sidestilles i en debat om nævnte gruppe ?

IMO er hverken APG eller PG helt fine i kanten og jeg kan ikke se, nogen grund til at blande en masse andet sammen med det. Der er ingen af nævnte grupper, som er at betragte som personer, så jeg ser intet formål i, at angribe en person, som der bliver gjort her. :roller:

Edit: stavebøf

Oprindeligt indlæg af Bentzin

GAAB - det siger jo så også en del om dig og andre fra samme kant. La' os endelig gribe chancen til at få noget mudder på bordet. I himler op om dårlige sammenligninger, som ikke kan bruges . Tag jer sammen !!
    Også en fin måde, at få drejet focus væk fra det, som det egentlig handler om. Nemlig - Kulturministeriet begærer fogedforbud mod Piratgruppen og dens tåbelige fremfærd - som jo er trådens navn/emne.
    Håbede at denne tråd/diskusion kunne føres på et ordentligt niveau - men det lader det ikke helt til - desværre. :roller:

OT: Fej foran ejen dør først.. hvem er det der kommer med dårlige sammenligninger med Coca Cola og HW??

TOpic: Alaza giver fint udtryk for mine holdninger.. Men jeg synes da at den hetz som APG for lov til at køre mod den almene dansker er fuldstændig ude i hampen, og kan bedst sammenlignes med gastapo... :ban:

Du skulle vel ikke hentyde til Gestapo ? :D

'

Tilfældigvis jo.. stavebøf.. men hva faen de gassede jo så det er vel meget nærliggende at kalde dem GAS-tapo :D

Oprindeligt indlæg af SeePee
    de hænger jo på forunderlig vis sammen :crazyeyes:

Jep, det har du ret i, selv om det er 2 modsætninger. ;)

Jeg bryder mig heller ikke om APG's metoder og holder også med PG. Ikke fordi jeg er enig i alt hvad PG skriver og i deres holdninger, men fordi jeg ser dem, som det stik modsatte af APG, som efter min mening er nogle snyltere, som kun er til for sig selv.

• undskyld, nu kender jeg ikke så meget til PG, men kunne det muligvis betyde piratgruppen? :] og hvad laver de? man skulle jo tro de var de bad guys men det er måske omvendt? :crazyeyes:

• Jeg har faktisk kun en ( saglig ) ting at sige i denne sag - Man skal aldrig kaste med sten hvis man selv bor i et glashus. Det udtryk er der mange der kan genkende fra dem selv!.. Ingen nævnt igen glemt.

Man bliver hurtig aggressiv når man læser nogle af de forskellige indlæg, fra folk som faktisk er uvidende - Men det holder jeg for mig selv. Der er ingen grund til at kaste med mudder. Det er ikke sket endnu, men det kommer det til hvis vi ikke lige slapper af engang og holder os til emnet. Også dig Bentzin, dine sidste indlæg har taget nogle vilde krumspring.. :)) Det er ikke en anklage, blot en forhåbning om at vi alle husker på det markerede tekst ovenover.

• Jacob Hansen:

Hvis du hentyder til noget jeg har skrevet, så vil jeg gerne have det forklaret, fordi jeg mener ikke selv jeg kaster med sten, for i den her sammenhæng bor jeg vidst i et armeret hus med 10m tykke mure.

• Gør jeg ikke - Jeg mente det generalt. Man skal ikke prale hvis man ikke har som fortid/ sit bagland iorden :))

Min fotid er ikke helt ren, derfor vælger jeg at holde min kæft med noget jeg ikke ved så meget om :))

• Prøv nu at følge opfordringen på, at holde sig til emnet. Alt det person-fnidder om hvem der har skrevet hvad ender altid i noget ubrugeligt.
    Siger det lige en gang til. Tråden hedder:
    Kulturministeriet begærer fogedforbud mod Piratgruppen
    Det er det der er til diskusion. Andet kan ordnes over PM. Respekter nu det og la' os komme videre. Tak.
    Utroligt at det ska' siges så mange gange. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Fint så slutter vi her.

Er jeg helt enig i og lukker tråden, da der jo efterhånden kun kommer latterlige og usaglige indlæg.
    + at en del brugere ikke respekterer gentagne opfordringer om, at holde sig til trådens emne. Sørgeligt - men desværre sandt. :(