• jeg er i den uheldige situation at være i militæret så jeg ikke kan spille wow :P
    Nu er det så blvet installeret på computerne alligevel, men internetforbindelsen fra cybercity gør at man ikke kan spille noget online heller ikke cs.
    En eller anden firewall gør dette :(
    Tænkte så på om ikke der var nogle af jer som havde en ide til at komme uden om det pis så jeg kunne spille lidt wow om aftenen:D

På forhånd tak :D

Oprindeligt indlæg af MortenAK
    jeg er i den uheldige situation at være i militæret så jeg ikke kan spille wow :P
    Nu er det så blvet installeret på computerne alligevel, men internetforbindelsen fra cybercity gør at man ikke kan spille noget online heller ikke cs.
    En eller anden firewall gør dette :(
    Tænkte så på om ikke der var nogle af jer som havde en ide til at komme uden om det pis så jeg kunne spille lidt wow om aftenen:D

På forhånd tak :D

Det er mest sandsynligt fuldstændig umulligt med mindre du kan charmere dig ind hos den system ansvarlige :)

• tror ikke det er umuligt da du til "enhver" tid kan smutte forbi en firewall..

men ville nu andbefalde du / i spørger jeres "chefer" om i ikke kan få åbnet for nogle porte fordi at i gerne vil hygge jer med at at spille om aften.. det er da næsten sikkert at de gør det, eller i hvert prøver?
    hehe
    jeg ved sku ikke om de vil gøre det, men det kunne være en mulighed da jeg ikke ser nogen skade i at åbne for at i kan spille lidt (også mod hinanden) det er da kun endnu mere hygge :D