Mobiltelefon Software

• Noget godt software der kan redigere mv. ens telefonbog på mobilen ? ...

Skal understøtte Æ,Ø,Å ... og gerne være freeware ...

Men hvad kan i anbefale ? ...

Det eneste jeg umiddelbart kender er Mobius, men den understøtter ikke Æ,Ø,Å .... og det er jo trist ... og så er den heller ikke freeware .... gider sgu ikke betale for noget som ikke er ordenligt.

Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    når du har bluetooth vil jeg da anbefale denne http://fma.sourceforge.net/ den kan godt være lidt svær at sætte op men det er det hele værd, du kan se alt enda temp på mobilen og den er nemt at redigerere i

Hm ja, den kan ikke connete til min telefon ... :boxed:

Den understøtter alle telefoner eller hvad ? ... For den siger bare at det mislykkes når den skal connecte til min mobil ... :]

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Hm ja, den kan ikke connete til min telefon ... :boxed:

Den understøtter alle telefoner eller hvad ? ... For den siger bare at det mislykkes når den skal connecte til min mobil ... :]

FMA er kun til SonyEricsson telefoner, så den får du nok ikke så meget held med.

Har du fået hentet og prøvet PC Suite ?

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    btw... hvornår kommer 6230i på markedet i DK ?...

Nokia selv, siger i løbet af Q1 2005, men det er jo så godt som ved at lakke mod enden nu. Og deres tidsfrister plejer alligevel aldrig at holde helt, så jeg ville nok personligt give den halvanden eller to måneder endnu, endnu før vi kan regne med at kunne sidde med den i hånden. Ellers lidt en skam, for ser frem til at kunne få skiftet min 6230 ud med den. :P

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Rettet en gang, sidst af engel ().

Oprindeligt indlæg af Zulu
    FMA er kun til SonyEricsson telefoner, så den får du nok ikke så meget held med.

Har du fået hentet og prøvet PC Suite ?

Så tror da pokker at det ikke virker ... *G* ... :crazyeyes:

Ja, PC Suite sutter stadig kogle IMO ... Aaaalt for sløvt ... :boxed:

Oprindeligt indlæg af engel
    Nokia selv, siger i løbet af Q1 2005, men det er jo så godt som ved at lakke mod enden nu. Og deres tidsfrister plejer alligevel aldrig at holde helt, så jeg ville nok personligt give den halvanden eller to måneder endnu, endnu før vi kan regne med at kunne sidde med den i hånden. Ellers lidt en skam, for ser frem til at kunne få skiftet min 6230 ud med den. :P

Ah okey ...

Er lidt nysgerrig hvordan skærmen er i forhold til når man står med dem ved siden af hinanden :))

Det er vel det eneste forbedring som interesser mig.

Syntes dog godt at Nokia kunne have lavet mulighed for påmindelse om en optagelse man har lavet som tillæg til noget i kalenderen ... :))

• FMA er kun til SonyEricsson telefoner, så den får du nok ikke så meget held med.

Sjovt nok har jeg også en SE telefon, men jeg troede at det virkede med alle tlf. med bluetooth sorry

SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE