Hvad Sker Der!!!

  • Hej


    Tidligere i dag lavede jeg en tråd om Matrix Online, sidste gang jeg kiggede var omkring kl. 14 og da jeg gik ind nu her for en halv time siden var den væk. Jeg har kigget en rigtig meget nu her men jeg har ikke været i stand til at finde tråden, så opdagede jeg en lillle boks hvori man kunne skrive trådens navn og så ville man få den frem, Jeg tastede så trådens navn ind og den skrev at den ikke kunne finde den jeg prøvede med en anden tråd som jeg kunne se på min skærm den fandt den bare. hvad er der sket hvor er min tråd, hvorfor er den blevet flyttet??


    Skodgaard

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Den er flyttet til software og programmer, uden varsel.


    Burde den der har lavet tråden så ikke blive underrettet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard


    Burde den der har lavet tråden så ikke blive underrettet


    Det kan jo så diskuteres - men hvis du er utilfreds, kan du jo passende sende en PM til en admin/moderator. ;)

  • Det gør jeg men ville det ikke være rart hvis du havde et problem og din tråd så bare uden videre blev flyttet til et ukendt sted..........

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard
    Det gør jeg men ville det ikke være rart hvis du havde et problem og din tråd så bare uden videre blev flyttet til et ukendt sted..........


    med alle de forkert-oprettede-tråde der er herinde har jeg ikke tid til at forklare hver enkel bruger hver gang jeg flytter en tråd.


    Så lægger jeg mere vægt på f.eks en ordentlig tone osv - altså ting jeg prioritere at bruge min tid herinde på !

  • Nu flytter Mods en hel del tråde og tror næppe at de gider at sende en PM hver gang de flytter en tråd hvilket jeg også syntes er fair nok - Man må bare lære at poste det rigtige sted ;)

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard
    Hej


    Tidligere i dag lavede jeg en tråd om Matrix Online, sidste gang jeg kiggede var omkring kl. 14 og da jeg gik ind nu her for en halv time siden var den væk. Jeg har kigget en rigtig meget nu her men jeg har ikke været i stand til at finde tråden, så opdagede jeg en lillle boks hvori man kunne skrive trådens navn og så ville man få den frem, Jeg tastede så trådens navn ind og den skrev at den ikke kunne finde den jeg prøvede med en anden tråd som jeg kunne se på min skærm den fandt den bare. hvad er der sket hvor er min tråd, hvorfor er den blevet flyttet??


    Skodgaard


    Et lille fif til dig - og andre som får flytter deres tråd (når de lægger den det forkerte sted). Find en af dine posts - klik på "search" - så finder du alle dine posts - med de sidst skrevne først - så burde det være ret hurtigt at finde den ting du "har mistet".


    - Og nej man kan sgutte forvente at få en pm whatever hver gang en tråd er flyttet - så kunne de jo ikke lave andet... ;)