Politi ved gymnasier?

  • Vi havde ikk politi på besøg da jeg gik på HTX i Hillerød.. Så det er vel forskelligt fra by til by.. Og man kan jo altid sige at man trækker den rundt :)) :)) Det må man jo godt :]

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har kun kun set politi ved vejen gym en gang, men det var pga. "problemer" med noget i ungdomsboligerne ved siden af...


    Men ville næsten ønske de var der oftere, kunne være det kunne have forhindret nogle narhoveder i at stjæle min knallert engang for ca. et år siden....

  • Gik på teknisk Skole i Århus sidste år og der kørte jeg på min overtunet puch unden knallertkørtkort og forsikring =) Men der kom de sq aldrig forbi og har ik taget mig sammen til at tag et knallertkørekort i de sidste 3år.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Piter
    Gik på teknisk Skole i Århus sidste år og der kørte jeg på min overtunet puch unden knallertkørtkort og forsikring =) Men der kom de sq aldrig forbi og har ik taget mig sammen til at tag et knallertkørekort i de sidste 3år.


    Heller ikke nødvendigt om 15 dage for dig :p

  • Jeg kan godt forstå folk gør deres scootere ulovlige.. man komme ikke langt med 40 Km/t...
    Så der skal noget tun på

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DJ-ALCEDO
    Jeg kan godt forstå folk gør deres scootere ulovlige.. man komme ikke langt med 40 Km/t...
    Så der skal noget tun på


    Har da rundet de 12000 med 40km/t...


  • 100 km/t?
    Så har det været med kraftig rygvind og ned af bakke :)

  • jeg har bare taget skiven på min og den render 70km/t, jeg er blevet stoppet, men fik ingen bøde.....


    Jeg har set politiet 1 gang på Teknisk Skole (Hadsund) på 1½år, trods vi har folkeskolen ved siden af og kokkeskole....


    er blevet stoppet 14gange uden bøder :dance:


    Synes jeg er rimegodt gået.....


    Den mest latterlige jeg oplevede var at overhale en trailer der holdte parkeret i vejkanten, lige efter blev jeg vinket ind..... var 15 uden kk og Forsikring, han spurgte bare om den var lovlig og om det var min kanllert, og jeg sagde jo bare ja(løgn)