QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Jeg tror den er feset ind hos de fleste, at der kun er tale om materielle ting her - og ikke familiemedlemmer, kærester, løftende øjeblikke med familie og venner osv osv, som du netop skriver om. Selvfølgelig er der meget andet i mit liv, end min computer og min mobil - men af de materielle 'goder/værktøjer' jeg har, er det computeren og mobiltelefonen jeg bruger mest. Ikke mit tv, min reol, en lysestage og hvad har vi. Det er det Origin har ment med tråden, og jeg mener nu også han skrev det så det ikke kan misforstås...
Hvad er problemet med at have en mobiltelefon som mest brugte/anvendelige materielle ting? Min mobil er min kontakt til omverden, den er mit lommekamera, den er mit kalender og organizer, vækkeur, MP3-afspiller og generel underholdning når man er på farten. Mobilen er den eneste ting, jeg altid har på mig. Derfor.
Nemlig ... ... Min mobil er også det eneste jeg ALTID har på mig af "ting" ... Medmindre jeg er på arbejde, så er mit digi-cam også med ... Men ved jo aldrig hvad man møder i løbet af en dag rundt omkring..