Yndlingsting? efter computeren :P

Oprindeligt indlæg af Torque

Jeg tror den er feset ind hos de fleste, at der kun er tale om materielle ting her - og ikke familiemedlemmer, kærester, løftende øjeblikke med familie og venner osv osv, som du netop skriver om. Selvfølgelig er der meget andet i mit liv, end min computer og min mobil - men af de materielle 'goder/værktøjer' jeg har, er det computeren og mobiltelefonen jeg bruger mest. Ikke mit tv, min reol, en lysestage og hvad har vi. Det er det Origin har ment med tråden, og jeg mener nu også han skrev det så det ikke kan misforstås...

Hvad er problemet med at have en mobiltelefon som mest brugte/anvendelige materielle ting? Min mobil er min kontakt til omverden, den er mit lommekamera, den er mit kalender og organizer, vækkeur, MP3-afspiller og generel underholdning når man er på farten. Mobilen er den eneste ting, jeg altid har på mig. Derfor.

Nemlig ... ;) ... Min mobil er også det eneste jeg ALTID har på mig af "ting" ... Medmindre jeg er på arbejde, så er mit digi-cam også med ... Men ved jo aldrig hvad man møder i løbet af en dag rundt omkring.. :))

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Hmmmmmm Grill , paparatzi ????????????

The_Unforgiven

Nej ikke lige på den måde. Man tager jo ikke billeder af noget man ikke må ... Men det hænder jo at man står i en situation hvor man ville ønske at man have taget sit cam med fordi man ser noget de kunne være et flot billede ... Så kan man jo lige så godt slæbe rundt på det når man alligevel har så meget med .... Derfor jeg kun gør det på arbejdet og ikke i min fritid .... På arbejdet kommer jeg jo også mest rundt i landet ... :D

• Min yndlingsting, også før computeren, er uden tvivl min kæreste.. :).. Hun er dog ikke altid lige nem at forstå ;)..

Men det er ligesom computere; man må arbejde for at få det hele til at fungere! :cheers:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af Torque

Jeg tror den er feset ind hos de fleste, at der kun er tale om materielle ting her - og ikke familiemedlemmer, kærester, løftende øjeblikke med familie og venner osv osv, som du netop skriver om. Selvfølgelig er der meget andet i mit liv, end min computer og min mobil - men af de materielle 'goder/værktøjer' jeg har, er det computeren og mobiltelefonen jeg bruger mest. Ikke mit tv, min reol, en lysestage og hvad har vi. Det er det Origin har ment med tråden, og jeg mener nu også han skrev det så det ikke kan misforstås...

Hvad er problemet med at have en mobiltelefon som mest brugte/anvendelige materielle ting? Min mobil er min kontakt til omverden, den er mit lommekamera, den er mit kalender og organizer, vækkeur, MP3-afspiller og generel underholdning når man er på farten. Mobilen er den eneste ting, jeg altid har på mig. Derfor.

er det ikke irriterende at have din telefon på dig når du er i bad??

Efter min puter kommer nok min mp3 afspiller og magten til mit 32" Philips og ca. 50k dyre anlæg. Det ville sgu ikke være det samme uden :]

• Det må være min bil :)
    Opel Astra F '94

Den er ikke så fed nu, men til sommer skal den gøres sprød ;)
    udspartling af alle lister og bagklap + badboy look, omlakering, sænkning, alufælge og sidst men ikke mindst toning af ruder hele vejen rundt! 8)

Måske et skørtesæt hvis økonomien rækker til det!