QuoteOprindeligt indlæg af shahid_2dk
Det er da ikke en neger, en Inder eller en Pakistaner
Der er to damer med, NICE
Kan nu ikke se det nice ved dem.. :]
Kan nu ikke se det nice ved dem.. :]
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
Det siger jo en ting - at folk skal se at få sig en ordentlig skærm der kan klar det og sikkert også et nyt gfx kort
har da et 6800ultra og min skærm kan maks 1280x1024 65hz men kører 1024x768 85hz :]
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
har da et 6800ultra og min skærm kan maks 1280x1024 65hz men kører 1024x768 85hz :]
Computer-nørdens svar på at fylde husholdningssprit på en Ferrai ... ... Smadret din monitor siden du kører med sådan en fætter ? ...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Computer-nørdens svar på at fylde husholdningssprit på en Ferrai ...
... Smadret din monitor siden du kører med sådan en fætter ? ...
nej har aldrig haft andet den er 6 år gammel... og har ikke råd til en ny og mine forældre vil ikke give mig en ny
nej har aldrig haft andet den er 6 år gammel... og har ikke råd til en ny og mine forældre vil ikke give mig en ny
Hm okey ... Spooky shit ... .... og så bruger du penge på andet HW når du mangler noget meget vigtigt ? ... Gosh...
Haha
Hm okey ... Spooky shit ...
.... og så bruger du penge på andet HW når du mangler noget meget vigtigt ? ... Gosh...
OT: fandt lige en samsung 1100p til 500kr vil det være et godt køb?
edit tror det er den her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21826
OT: fandt lige en samsung 1100p til 500kr vil det være et godt køb?
edit tror det er den her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21826
Øhh karl-børge... den der koster 4500 kr
QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Øhh karl-børge... den der koster 4500 kr
hvor står der jeg fandt den der og ikke brugt :]
Hm okey ... Spooky shit ...
.... og så bruger du penge på andet HW når du mangler noget meget vigtigt ? ... Gosh...
ja det også lidt det jeg hentydede i min første post til bentzin Underligt sted folk sparer nogle gange hehe
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
ja det også lidt det jeg hentydede i min første post til bentzinUnderligt sted folk sparer nogle gange hehe
Ja, det er sgu spooky ... Men man kan jo se det på deres signaturer ... Hvis der er noget der "mangler", så er der jo en grund til det ... *G*... .... Det er vel de færeste der vil reklamere med at de kører i lada ...
lol der er faktisk en her nede på landet der ejer en LADA! men mine 2 skærme klarer jobbet fint til min far finder det godt at gi mig 2*19"
købte en neovo 17" tft i fona for 2000 .. og den er jeg ganske tilfreds med.. dejlig skærm til billige penge, og et fint billede..
hehe go humor!
Der er faktisk 3 hvis man kigger ordneligt efter
:]