WulffMorgenThaler

• Har i set WulffMorgenThaler, og hvad synes i om det?

Synes selv det er mega sjovt, sjovere jo mere man ser det. Næsten i klasse med Casper og Mandrilaftalen.

Til gengæld viste jeg det for nogle venner - de syntes sgu ikke det var sjovt :rolleyes:

Her er lige et link hvis i ikke har set det:
    http://www.dr.dk/wulffmorgenthaler

Og ret jer så op! - i ligner slet ikk BS Christiansen! :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Har set et enkelt afsnit.
    Og så også hvor Dolph var i boogie, i en times tid.

Det er virkelig alt for grineren! Flækker hver eneste gang! :D
    Mine venner synes det er sådan lidt blah, men jeg er overbevist!

Men Casper og Mandrilaftalen er dog bedre ;P

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Så lige første afsnit
    Latter Nej Tak PrintBombe Yes Sir :))

Uha Underligt jeg aldrig har hørt om det før det er faktisk meget sjovt må hellere se et par afsnit imorgen når jeg har mere tid!

en print-bombe? :))

jeg så det de første par gange, men jeg syntes det er en smule for plat så jeg ser det ikke mere.

• DOLPHS 10 PUNKTER OM FREMTIDENS SAMFUND

Anders Fogh Rasmussen skal omskoles. Han er et slapt, udisciplineret individ, der naturligt hører til i gøglermiljøet. Stik den mand et par stylter og han passer perfekt til Cirkus Arena. Hvordan kan sådan en møgbelortede, lalleglad hippie styre en nation?

Udlændninge skal ikke lære at tale dansk – de skal lære at holde deres kæft lukket. Og det skal danskere også! Jeg gider ikke at høre på jeres forbandede vrøvl om kvindehåndbold, strikketøj og Marys nye hat! Shut up, assholes!

Connie Hedegaard skal forholde sig i ro. Hun er måske vaks, velformuleret og fuld af pep, men dog primært en avlsko. Acceptér det og kom videre med dit liv, lille dame.

Pensum i folkeskolen, gymnasier og universiteter:
    BS Christiansens bog – "Et Liv På Kanten". Kun den. I alle fag. Det er den eneste publikation, der overhovedet skal findes i dette land. Bare titlen siger alt: "Et Liv På Kanten" – sådan skal det gøres! Det er det jægersoldater kan, som almindelige civilister (slaver) ikke kan: leve på en kant. Hvis disse prægtige krigere ikke fandtes, så ville vi have en verden fuld af kanter – uden liv på. Tak BS. Du er mit fyrtårn.

Et nyt operahus! Det seneste stinker jo af urin og ligner lort - og det er indiskutabelt! Pung ud igen, Mærsk! Vi giver dig en chance til. Og denne gang, skal det være i orden. Kan du forstå det, makker?

Bedøvelse og derefter slagtning af alle mandlige modefolk.

Stop Tue West! Se på det undrende blik i de store, stirrende øjne. Det er da helt tydeligt – manden er alien! Byg en rampe og få ham katapulteret hjem til Mars eller Saturn eller hvor det nu er monsteret kommer fra.

Et Abu Ghraib-fængsel i samtlige danske byer. Det er torturens svar på Jensens Bøfhus - hyggeligt, komfortabelt og en fryd for øjet. Pragtfuldt!

Ninjaens yndlingsvåben, nunchakuen, skal bruges til at afstraffe de væsener, som vi helt misvisende kalder "dværge". Hvorfor ikke kalde dem det de er: "menneskelige insekter"? Hvorfor har disse troublemakers valgt at være så små og pjattede? Kan nogle svare på det?

Dansk Folkeparti bør opløses! De er en flok følsomme blomsterbørn. Hvor er stramheden? Hvor er brutaliteten? Hvor er basale, seriøse politiske virkemidler som likvideringer og overtagelse af statsapparatet gennem effektiv vold? Dansk Folkeparti er for bløde og vil bare gerne være venner med alle.

Og husk: Dolph mener, at alle er 100% assholes! Med få undtagelser.*

*= BS Christiansen, Jean-Claude Van Damme, Chuck "Walker, Texas Ranger" Norris, Steven Seagal, Kurt Russel, Sylvester Stallone, Stig Tøfting, Arnold Schwarzenegger i "Commando" og de fleste tyskere.

Det er sg da humor :))

• Fed tråd! Jeg synes også mandrillen er helt oppe og ringe og Morgenthaler er sgu også helt en klasse for sig - til tider synes jeg faktisk at man kan drage paralleller mellem Dolph og Homer Simpson...
    Her tænker jeg specielt på KLS's citat-indlæg lidt tidligere i tråden.

ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

Rettet en gang, sidst af supersonic9 ().

• Jeg synes alligevel også at det er ret så sjovt. Men stadig, Casper og Mandrilaftalen er det der holder allermest! Drengene fra angora er ikke lige min smag, men var der ikke nogen som så Safari dengang? Det var alligevel også ret godt ;D

Mht. citaterne som jeg har i min kalender, så kan man da drage konklusioner til Peter Griffin, haha. Se, det er en sjov tegneserie :D

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Æv jeg har ikke set et eneste afsnit endnu... :(

Du ved godt du kan se det over nettet via det link jeg postede i første post?

Men ellers dejligt at høre det ikk kun er mig der har en gal humor :T

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Yes men har ikke lige haft tid til at downloade MP 9,0 :))

• Havde overhovedet ik' gættet på at det er Bruce fra Toyota reklamerne som er inde i Dolph :P
    Det er træls de ik er så lange, altså afsnittene 8)