Dans der frembringer snestorm

Oprindeligt indlæg af John H
    Jeg er også med på den, hvis du/i finder en dans der virker, er træt af alle de varsler, nu kommer SNESTORMEN ! og så kommer der sølle 2 cm tøsne! damn, jeg vil have et ordentligt læs sne!! :T

Sig endelig til hvis du finder en løsning... Kan se du er fra Sjælland, jeg skal bruge min storm over Ålborg... Men det finder vi vel ud af? =)

Oprindeligt indlæg af Jonex
    Nej, ved i hvad, i må sku undskylde jeg har postet denne tråd!
    Ville så gerne sne inde med en pige på næste lørdag, hvorfor kan sku gøre lige meget... Syntes slet ikke spørgsmålet var sært i går, men jow, kan sagdets se det nu... Jeg har sku fortjænt et par knubs, hehe=)

Du syntes ikke spørgsmålet var sært igår? Så må du da have røget..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

IIh, tusind tak... Jeg er sku da en af de eneste der tør ligge et reelt billede ind, er der mon nogen grund til det???

jeg havde også et reelt billede af mig selv, indtil der var en der skrev noget pis med at jeg var en grim perker eller noget i den dur :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

jeg havde også et reelt billede af mig selv, indtil der var en der skrev noget pis med at jeg var en grim perker eller noget i den dur :rolleyes:

:rolleyes: !! synes det er fuldstændigt åndsvagt at folk sviner hinanden, jeg kan personligt godt lide når folk har reele billeder (så er der sikkert nogen der mener at jeg burde have det! men ak nej...)

Haha, har du aldrig selv haft en særlig passion overfor en pige?

Jojo, men plejer at holde det fra Tweak.dk :))
    Men, held og lykke, godt nok begynder jeg ikke at danse for en snestorm, men du kan jo prøve at ringe ind til DMI og forhandle :p

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Jojo, men plejer at holde det fra Tweak.dk :))
    Men, held og lykke, godt nok begynder jeg ikke at danse for en snestorm, men du kan jo prøve at ringe ind til DMI og forhandle :p

Hah, kender jer jo ikke så godt igen her på Tweak... Havde faktisk troet at vi var en så stor og forskelligt tænkende flok, at her ville være nogle som troede de kunne komme i kontakt med vejrguderne via en spirituel dans... Men nååh ja, det var her ikke=)

DMI formidler jo kun vejret... Jeg er bange for det kun er virkeligt "Hardcore Nørder" der ikke ser den mærkelige ting som kaldes klimaet på andre måder end via TV, internet eller radio... Hehe =)