K: Kameleon fjernbetjening og DVD afspiller

  • Da der har været indbrug i min lejlighed i ferien X( og svanserne har taget min DVD-afspiller og fjernbetjeningen til mit TV :lame: vil jeg nu gerne have fat i en fed multi fjernbetjening og en anden DVD afspiller.


    DVD afspilleren skal kunne tage alle formater + DIVX og DTS (lyd) smid et tilbud :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af k@fka
    Da der har været indbrug i min lejlighed i ferien X( og svanserne har taget min DVD-afspiller og fjernbetjeningen til mit TV :lame: vil jeg nu gerne have fat i en fed multi fjernbetjening og en anden DVD afspiller.


    DVD afspilleren skal kunne tage alle formater + DIVX og DTS (lyd) smid et tilbud :)


    OT:
    Har du ikke en indbo, der dækker?

  • jo det har jeg, men vil hellere smide lidt oveni og så få en kameleon, eller noget i den retning. ligesom jeg ikke har noget imod at købe en brugt dvd afspiller og på den måde måske få "mere for pengene"

  • Det er jeg sku lidt i tvivl om... Det eneste jeg har prøvet er at brænde en Video cd ud og den kunne den godt afspille.......


    Hvad ville du måske give for denne? Nyprisen er ca 3500kr.... Men den er også ca 2 år gammel...