Det nye SK

Oprindeligt indlæg af Aerial

præcis .
    Tror ikke man skal regne med at de "knægte" tjener mere end alle andre i almindeligt arbejde -tværtimod

det gør de såmen heller ik, men tænk på at de er mellem 16 og nogen aaf tyve.. så er man stadig studerende er det ikke en tosset løn at få.. ;)

• lige meget hvor god jeg ellers blev til CS ville jeg nok aldrig, lave det om til kontrakt arbejde....

de har vel også skrevet kontrakt som det gamle SK, der lige frem ville sagsøge spillerne hvis de smuttede.

men at ned lægge titans for at lave SK igen er lidt lamt efter min mening... Titans kunne sku let have fået nogle af sponsorne.

Men hva nu er det bare at se hvornår det gamle SK'er (NIP) begynder at spille pro igen :)

• Der er du galt på den... Titans har aldrig rigtigt kunne få de store sponsor kontrakter selv med de gode resultater i 2004... det var jo også en af grundene til at de forlod holdet..

Oprindeligt indlæg af Aerial

Tjener nødvendigvis ikke mange penge - de har jo samme setup hele striben (sk) så det lyder bare som sponsorgaver. Lækkert ingen tvivl, men det betaler stadig ikke regningerne ;)

Deres løn? Det tror jeg nok 'lige' den kan klare...

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2