jeg har været kreativ!

• Samme som Slammand, hvis jeg ikk har en opskrift så går det helt galt.. Med mindre det er lige så nemt som at hæve fsb'en på en computer :]

Men har jeg en opskrift er der ikk mange grænser da min mor er kokkelærer :)) Ska sågar være alene hjemme heeeele næste uge, og jeg køber kun pizza en eneste gang :)

Men er det ikk utroligt så meget man faktisk ka foretage sig uden en computer :P Det er jo næsten synd hvis man ikk ka andet end sidde ved sin maskine..
    Dermed ikk sagt at jeg ikk sidder der hele tiden, men jeg kan da andet end det :D

Oprindeligt indlæg af Burger

Bare fordi man kan bage boller og lave salat skal man være kok? *GG* Så skulle jeg da have været kok for flere år siden ..

Slammand .. Pasta er slet ikke så svært .. Tror faktisk ligefrem der er kogevejledning på posen .. *GG*

Det er vel bare ned i noget kogende vand i et par minutter?

Oprindeligt indlæg af ScratchY

+ en smule salt og en lille sjat vegetabilsk olie.

BEEEEP!! forkert svar.. Uden olie ;) smid smør over når du hælder vand fra i stedet, smager bedre, smadrer heller ik pastaen :D

Oprindeligt indlæg af origin

BEEEEP!! forkert svar.. Uden olie ;) smid smør over når du hælder vand fra i stedet, smager bedre, smadrer heller ik pastaen :D

Ka ikk rigtigt forestille mig pasta med smør på som lækkert.. Men det er måske fordi jeg lige har spist en pizza :))

Olivenolie på efter kogningen er nu rigtigt godt hvis det er ;) Så klistrer skidtet nemlig heller ikk :)

Oprindeligt indlæg af KarGa

Ka ikk rigtigt forestille mig pasta med smør på som lækkert.. Men det er måske fordi jeg lige har spist en pizza :))

Olivenolie på efter kogningen er nu rigtigt godt hvis det er ;) Så klistrer skidtet nemlig heller ikk :)

ALtså smid smør når du HAR hældt vandet fra, også bare røre det rundt, til det er smeltet.. det 2 ting gør det samme, forhindrer de klisterer sammen.. men klisteret pasta er nu ok :D

Oprindeligt indlæg af origin

ALtså smid smør når du HAR hældt vandet fra, også bare røre det rundt, til det er smeltet.. det 2 ting gør det samme, forhindrer de klisterer sammen.. men klisteret pasta er nu ok :D

pasta og smør!? yeerk :boxed: