hey ville lige spørge ang noget udannelse.
hvis jeg nu ville starte med at være elektriker og så bagefter vidre udanne mig til svagstrømsleketriker, hvad skal jeg så have af udannelser? kun teknisk skole eller ?
Mvh Mercie
hvis jeg nu ville starte med at være elektriker og så bagefter vidre udanne mig til svagstrømsleketriker, hvad skal jeg så have af udannelser? kun teknisk skole eller ?
Mvh Mercie
Vil anbefale at du snakker med din erhvervsvejleder.. Du har altid en, os selvom du ikk engang går i skole nu
Det er jo det de er der får
Du skal ikke andre steder hen end teknisk skole, men hvis du vælger elektrikkeruddannelsen så skal du med det samme vælge Stærk eller Svagstrøm.. Jeg skal ikke kunne sige om det er lettere/hurtigere at blive det andet hvis man er uddannet det ene, hvis du forstår!
QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
Mvh Mercie
Du skal på et grundforløb på min. 20 uger. Når du har bestået det skal du i praktik i et stykke tid. Du skal så ind imellem på skole igen. Tager ca. 4 år. Derefter kan du videre uddanne dig.
Edit: Uddannelsen indebærer oss speciale i svagstrøm.