Hvordan får jeg Botpot(eler noget i den retning) 2,5 eren til at virke på det gamle Counterstrike.

Bots til det gamle cs!!!
-
-
-
Nu er der jo flere "gamle"
CS: Source er der nu
Så ka det jo være CS 1.6 til steam - som jeg aldrig fik til at ku ha bots..
Og så er der self den "helt" gamle CS 1.5Der installerer du det da bare? Altså dobbeltklik på den .exe fil du har fået
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Nu er der jo flere "gamle"
CS: Source er der nu
Så ka det jo være CS 1.6 til steam - som jeg aldrig fik til at ku ha bots..
Og så er der self den "helt" gamle CS 1.5Der installerer du det da bare? Altså dobbeltklik på den .exe fil du har fået
Der er altså også 1,0 og betaen.
-
Til det gamle min ven
-
Det er jo også cs 2d...
-
Aner det ikke. jeg har kun et forslag ring til fængslet.....
-
Oprindeligt indlæg af Asus3
Aner det ikke. jeg har kun et forslag ring til fængslet.....
Woot? -
Aner det ikke. jeg har kun et forslag ring til fængslet.....Hmm... vil du ringe til en Terrorist eller hva??
-
Nu har jeg instaleret den der POD-BOT ting men der kommer ikke nogle bots når jeg er igang med at spille!!!!
:camp:
-
Nu har jeg instaleret den der POD-BOT ting men der kommer ikke nogle bots når jeg er igang med at spille!!!!:camp:
Har du prøvet at læse manualen ? du skal vist trykke på ´ så kommer der en bot menu frem... men jeg kan ikke huske det, det blev vist lavet om i de nyere versioner.
Edit : ´ = den tast ved siden af backspace som er illustreret = <----
-
jeg havde den på J, men det står i manualen som b34tz0r siger
De gamle versioner af pod-bot havde lavet en addbot command hver gang du startede et spil..Prøv at skriv det i consol, bare "addbot" uden ""
-
kan man ikke
-
Så download realbot istedet... de spawner sammen med spillet...
Men nu er det jo ikke alle bare der er bots til... Du kan som udgangspunkt prøve med de_dust der skulle de fleste bots virke.
-
Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Så download realbot istedet... de spawner sammen med spillet...Men nu er det jo ikke alle bare (Baner?) der er bots til... Du kan som udgangspunkt prøve med de_dust der skulle de fleste bots virke.
Realbot kører på alle baner - pod bot derimod kører på waipoints, som bots'ne følger efter og reagerer på (camping steder og sådan noget halløj)De forskellige waypoints passer kun til et map
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Realbot kører på alle baner - pod bot derimod kører på waipoints, som bots'ne følger efter og reagerer på (camping steder og sådan noget halløj)De forskellige waypoints passer kun til et map
Mu passer realbots ikke til alle baner... der er lavet nogle specielle waypoints til enkelte baner, og så har de valgt, at lave et waypoint som kan bruges til alle baner, men med fejl. Men det kan du selv rette... Så vidt jeg ved har de ikke lavet det sådan i de nyere versioner, netop på grund af for mange fejl, med kill i spawn..
-
Hvor kan man få fat i den henne? altså realbot.
Tak