råd? værdi af ipod mini

  • Hej


    Jeg har gennem mit arbejde fået mulighed for at sælge nogle Ipod mini i sølv, men ved ikke hvad sådan en er værd, helt nye, farbriks forseglede, men skal vide om det kan sælges med fordel. så kom glad med nogle skud på hvad disse kan sælges for. og hvis i er disiderede interesseret i at købe en skal i også være meget velkommene til at skrive. alt kan bruges af råd. eller bud. men der går noget tid før de er i min besidelse.


    Hilsen Benjamin eventuelt send en mail. til b3ncher@hotmail.com

  • Jeg går ud fra at de er danske. Er der garanti på dem?
    Som studerende kan jeg købe dem for 1931,50kr hos apple og der kan jeg få den graveret. Hvis prisen er rigtig kunne jeg evt godt selv tænke mig at købe en, men skriv lige om der er garanti på den.

  • Hvis der stadig er ganati på den vil du kunne sælge for ca 1500 kr vil jeg skyde på og hvis de er ubrugte...

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • de er helt fabriksnye, så der er 1 års fabriks garanti på. så det er en roger.
    jeg legede med en pris omkring de 1700 lyder det ikke meget fornuftigt? på edbpriser er det 2040 for en. og som sagt helt ny, i kasse og det hele.

  • er der 24 md reklamationsret? ligesom du vil få i en dansk butik eller er der kun de 12md garanti?
    Og somsagt så kan de købes til 1931.5kr på applestore under uddannelse hvis du er studerende og det er inkl levering og gravering. så 1700 er nok i overkanten, men prøv da på dba og se hvad de bliver solgt til der.