hey mangler noget inspiration til en hjemmeside, jeg er bebyndt at kører for meget i det samme slags table setup. nogen der kan anbefale en anden måde at få hpen til at se ud ? .. jeg kan htm css "lidt php"

inspiration til hjemmeside
-
-
kig rundt på nettet? det er jo nok den letteste måde..
-
Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
hey mangler noget inspiration til en hjemmeside, jeg er bebyndt at kører for meget i det samme slags table setup. nogen der kan anbefale en anden måde at få hpen til at se ud ? .. jeg kan htm css "lidt php"
Jeg plejer at lave hovedsiden og så en menu ramme i toppen eller siden.. Jeg koder i HTML andet kan jeg ikke så det er somregel ikke særlig avanceret -
Kig på en masse sider, og bland dem sammen. Det plejer jeg at gøre... resultatet bliver dog ikke altid lige godt.
-
hmm tjaa tror jeg går efter en dejlig enkel overskuelig side denne gang.. ikke alt muligt halløj
-
Prøv med nogle nye spændene farver og kontraster og former. Jeg plejer altid at lave en side som et billede først og så derefter kan man så bekymre sig om at få klippet det hele ud så det er til at arbejde med. Det er kun fantasien der sætter grænsen