Fogh og udenrigspolitik!

Oprindeligt indlæg af Pow
    Du kan også bare skrubbe ud hvis du ikke gider at høre min mening. Ytringsfriheden er kommet for at blive.

Styr dine udfald og dit sprog. TAK !
    Har du ? til hvorfor - så kontakt mig eller en af de andre Moderatorer over PM.

Til jer andre: Har slettet hans upassende tekst !

• Synes der er nogen der trænger til at få sig en hamster... :)) :)) :))
    hehe

Hvis man ikke kan li' lugten i bageriet... Alle disse ting som Fogh har gjort, har han gjort med et flertal i ryggen. At du ikke hører til dette flertal, er jo så bare ærgeligt... Og at danmark ikke har været et krigsførende land siden 1864.. tjaeeh.. Der er så også gået næsten 150 år.. !!!!! Tiderne ændrer sig, SandMan! Man kan sgu ikke bare sidde og kigge på, at en mand som Saddam undertrykker sit folk på en sådan måde. At denne krig så lige skulle føres da Bush Junior kom på magten, dét kan man så snakke om, men Saddam fik advarsler, og han svarede netop ikke på dem, for at få folk som dig til at føle med ham og "hans" land.
    Danmark (og for den sags skyld USA) er KUN i Irak fordi flertallet i Irak ønsker det. Dét øjeblik de ikke ønsker vi er der mere, er vi væk! Og at der så er bomber, gidseltagninger, etc. hver dag.. Tjaeeeh.. Det er der jo så mange steder i verden - nu er fokus så bare på disse i Irak.

Og at Danmark taber ansigt overfor verden... Tjaeeh... Det er jo bare din mening ! Danmark har sjældent stået så stærkt, som det gør nu!

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hvad tænker manden på? At det skulle være i orden at gå imod FN's sikkerhedsråd? Nej vel?

Tja, hvis USA kan, så kan vi vel også ... :)) *G*

Annan har endda erklæret krigen for ulovlig!

Så det har han ? ... Jamen javel ... Så det bestemmer han ene og alene ? ...

Jeg vil være EU's Udenrigsminister / Præsident når vi kommer så vidt, Fogh, Blair skulle slæbes til Haag øjeblikkeligt. Og det ojeblik Bush satte sin fod på europæisk jord ville han ryge samme vej!

Jamen du kan da bare blive politiker ... Kræver bare du er god til at lyve, god til at holde folk for nar ... og så være en vendekåbe uden lige ... Så kan du blive "socialkammerat" ... :)) *G*

Bush var nu meget velkommen i ex-jugoslavien da der var problemer ...

... Men sådan er det jo til tider ... Har man brug for nogle, så er det nice de er der ... Men bagefter, så er det "im allright... fuck you jack" ... :))

Det Israel har gang i er fuldstændig det samme som nazityskland gjorde i 2. verdenskrig. Besætter et andet land, erklærer sig retmæssig ejer af det, og undertrykker det folk der bor der. Det er der absolut intet grundlag for kan være lovligt! Det er IMO ved at være på tide vi får et stærkt Europa der kan stå imod Amerikas egoistiske udenrigspolitik, og et Europa der tør stå imod. Og anklage de mennesker der skal til for at opnå global retfærdighed!

Ahvad ? ... Det er palænstina ~ Israel du snakker om ?.... Ja, Israel er ikke lige de skapeste knive i skuffen, men på den anden side, så ville jeg også sove sammen med en AK47 samt en dysekanon eller to hvis jeg boede ved siden af dem som de gør ...

" anklage de mennesker der skal til for at opnå global retfærdighed " .... Hmm... Ryger Saddam & Bin Laden så under det ? ... Forhåbenligt ... Problemet er bare at man ikke kan få fat i sådan nogle mænd uden at dræbe en fandes masse civile på vejen ... Det er der jo nogle der har problemer med ... Hvis det var let at opnå "fred på jorden", så ville den sgu have været der ... Mennesker KAN bare IKKE være lige ... Sådan er det ... Der vil altid være nogle nathuer der er misundelige på dem som har det bedre ...

Men den udenrigspolitik han har ført, gjort Danmark til et krigsførende land for første gang siden 1864, Danmark er sågar medlem af sikkerhedsrådet da han kommer med disse udtalelser. Danmark taber ansigt over for verden! Og Danmark og Verden fortjener bedre !

Krigsførende ? ... Hvornår er det liiige at danmark har været i regulær krig ? ... :boxed: ... Freds-BEVARENDE "missioner" tæller ikke ...

Oprindeligt indlæg af phg
    "Israel bryder FN Konventioner! der er fakta"

og det gør palistinænserne ikke når de sprænger bomber inde i israel??

Kommer vel an på hvem man spørger ... :crazyeyes:

Spørger man mig, så skulle Israel have en A-bombe og måtte smide den hvor de ville ... Ej, bare en joke ... :)) ... De skulle da ikke selv bestemme... Det skal jeg da nok gøre for dem. *G* :))

Oprindeligt indlæg af phg
    "Men jeg er nu lidt skeptisk overfor amerikas politik, det er meget ofte set at de har en skjult dagsorden vedr. egne interesser i de krige de foretager sig.."

Hvorfor gå ind i en krig hvis man IKKE har egne interesser i det ?... Naturligvis tænker USA delvis på $ når de går ind i krigen ... De er jo kapitalister ...

Men ud over det, så tænker de vel lidt fremad ... Eller må man da håbe ...

Man skal slå græsset inden det blive for højt ... :T

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Jeg ved godt, at det er "inn" (-doktrinering fra skoler og læreanstalter)
    at holde med palæstinenserne for tiden, men det er imo. dem, der er terrorister!
    Vedr. udtalelsen om FN, tilskriver jeg den bare en avis´ salgsfremstød...

Huh ... Er det "inn" og holde med de nathuer (palæstinserne) ... 8o .... Nå, men jeg giver dig nu ret ... Selvom jeg måske er "yt" ved at gøre det. *G* :))