Hjemme hos os har vi tre fjernsyn, der alle der koblet til den samme antenne. Der er også en sattelit modtager, men det gør at vi alle ser den samme sattelit kanal og det er ikke så fedt. Findes der en modtager eller sån noget, der kan åbne alle kanaler og lægge dem ud på alm antenne som forskellige kanaler???

sattelit modtager
-
-
Ja, det gør der. Men så er vi oppe at snakke professionelt udstyr til antenneforeninger, hvilket hører til i den dyre ende.
Ellers sæt et dobbelt hoved på parabolen og anskaf en satmodtager mere samt nødvendige tilhørende abonnementer. Så kan i ihvertfald have 2 uafhængige sat modtagelser.
-
Oprindeligt indlæg af ostermark
Hjemme hos os har vi tre fjernsyn, der alle der koblet til den samme antenne. Der er også en sattelit modtager, men det gør at vi alle ser den samme sattelit kanal og det er ikke så fedt. Findes der en modtager eller sån noget, der kan åbne alle kanaler og lægge dem ud på alm antenne som forskellige kanaler???Det hoved som sidder på parabolen der medtager signalet, det kan du få nogle extra at sætte på.
Så i fx har tre udgange fra parabolen.
-
men så skal vi jo også ha 3 kort og tre dekodere?
-
Oprindeligt indlæg af ostermark
men så skal vi jo også ha 3 kort og tre dekodere?Skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, men et gæt vil være: ja.
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
[quote]Oprindeligt indlæg af ostermark
men så skal vi jo også ha 3 kort og tre dekodere?[/ quote]Skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, men et gæt vil være: ja.
Skal du også, hvis det altså skal være lovligt