Som overskrifter antyder, søger jeg link til et sted som belyser antallet af danskere med Internet, og evt antallet af folk med PC
-
-
Danmarks Statistik oplyser, at 83 procent af alle danskere mellem 16 og 74 år har adgang til internettet ved opgørelsen fra januar-april 2004.
I Jylland-Fyn er det 82 procent. På Sjælland er det 86 procent.
Danmarks Statistik oplyser, at tallet er stigende. Alene på et år er der kommet 6 procent flere med internet, så derfor er det rigtige tal 2005 antagelig omkring 86-87 procent i Jylland-Fyn området.
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Danmarks Statistik oplyser, at 83 procent af alle danskere mellem 16 og 74 år har adgang til internettet ved opgørelsen fra januar-april 2004.I Jylland-Fyn er det 82 procent. På Sjælland er det 86 procent.
Danmarks Statistik oplyser, at tallet er stigende. Alene på et år er der kommet 6 procent flere med internet, så derfor er det rigtige tal 2005 antagelig omkring 86-87 procent i Jylland-Fyn området.
hvor fandt du det
-
Danmark statistik er en mulighed:
De har ihf. et pdf dokument vor der står en hel del.
http://www.dst.dk/Statistik/ags/IT/Befolkningen.aspx?
Og ellers er der flere link her med søgeordene "statistik internetbrugere" God fornøjelse. -
Oprindeligt indlæg af freehelp
hvor fandt du detSikkert på Danmarks Statistiks hjemmeside ..
-
Lige i øjet!!!
Tak gutter
-
Du ik' så hurtigSlået af den [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/old.gif]
-
Synes ikke der står antal timer forbrug
-
Synes ikke der står antal timer forbrug
Prøv at undersøge nogle af de steder der er i google søgningen eller kig i de andre pdf-filer på Dansk Statistik, som jeg henviste til. -
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Prøv at undersøge nogle af de steder der er i google søgningen eller kig i de andre pdf-filer på Dansk Statistik, som jeg henviste til.Har kigget på dem, og der er bare en gentaglesen fra de tidligere år.
Kunne også være sjovt hvis der fandtes en over Verdensplan forbruget
-
Har kigget på dem, og der er bare en gentaglesen fra de tidligere år.
Kunne også være sjovt hvis der fandtes en over Verdensplan forbruget
Må sige du er hurtig - for der var da en hel del henvisninger i google-søgningen.
Vedr. - på verdensplan - så tror jeg søgeordene "global internet stats" vil gi' en masse resultater på google.(ca. 1 mil.) God fornøjelse.