We pledge Allegiance to Tweak!

• Lige en reminder til gamerne herinde, husk at spille som [Tweak.dk]<Nick>, så udlandet og andre danskere lærer stedet at kende.. der var faktisk en tysker der lagde mærke til det, og kommenterede at han desværre ikke kunne dansk da jeg spillede før :D

Men husk det nu! Og tag så lige nogle screenshots, så verden kan se at Tweak marcherer frem, i nypolerede støvler!

http://www.flypicture.com/file.cfm?id=6600

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jaja, hvis det går jer godt, skifter i bare til [Tweak.dk], vi skal jo helst ikke have dårlig omtale, så en score på 4-10 går simpelthen ikke ;)

Rig:

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Jaja, hvis det går jer godt, skifter i bare til [Tweak.dk], vi skal jo helst ikke have dårlig omtale, så en score på 4-10 går simpelthen ikke ;)

Lol da

jeg spiller under disse navne :D :

[Chicken]8888888888888888888888888888888888
    [Dancon] Shahid (pt er det dog [Dancon] SHAHID @ Pain after crash)
    [Tweak.DK] Cpt. Shahid

• Uhm...Det er vel bare for sjov, at man ikke kan have dårlig score, og samtidig have tweak.dk foran? Desuden kan jeg ikke se pointen. Ligner altså mere blær/pral.

Hvis Tweak.dk skal promovere, så det da foregå sagligt, med gode kvalitets artikler og en finger på pulsen, hvad angår nyheder og journalistik. Ikke selvpromovering gennem god score i diverse spil, som et eller andet sted ikek kommer Tweak.dk ved, da denne ikke har nogen officielle klaner eller guilds.

Kan altså ikke gøre for det, men forstår mere denne post som en blærerøvs post i stil med: "Se min gode score", og at tweak.dk blot er et dække for at vise den... :boxed:

Håber ikke denne holdning vil blive taget personligt. Sådan forekommer tråden mig altså bare. Lad nu diskussionen foregå sagligt, fremfor mudderkast. Hvilket jeg jo har erfaret kan ske.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Tjah, jeg kan da godt se det fra din synsvinkel, når jeg lige kigger på det fra den side, men postede det nu ikke sådan..

Og ang. "Uhm...Det er vel bare for sjov, at man ikke kan have dårlig score, og samtidig have tweak.dk foran?"
    Selvfølgelig kan man det, jeg er egentlig ikke i stand til at sige man ikke må, vel? Det var en joke..

Og tro mig, dette er ikke en "blærerøvs post", da der jo skulle laves mange mange, hvis jeg skulle "blære mig" hver gang jeg havde en god score..

^Det er blærerøvs post..

Den score der er jo ikke engang særlig blærerøvs agtig, bare lige en hurtig omgang jeg tænkte jeg ville poste, da vi har været inde på det her emne før..

Men for lige at konkludere, på en saglig måde, var det nu mere fordi jeg tænkte tilbage til tråden om at vi skulle lave en Tweak klan, og at vi gjorde lidt grin med Aerial fordi han spillede med Tweak.dk tag, men spillede dårligt, og derfor lavede "dårlig" reklame.. Det var intet andet end en joke. Der var intet negativt i den tråd, dengang.. :)

EDIT:
    Jeg indsatte jo også en "wink" smilie, som tegn på joken, men den kan man jo godt se over.. Men den var der nu for at symbolisere "joke"..
    Og det er den eneste grund til at jeg hader messageboards.. Man kan ikke udtrykke sig med fakter og ansigtudtryk, så ting bliver altid misforstået..

Rig:

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• Synes det er en god idé med en tweak klan. En evt. tweak-guild i WoW kunne også være aktuel...selvom jeg dog har min egen...

Grimclaw Society

*host*

#Grimclaw @ quakenet :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Bah, det har jeg ikke engang anskaffet mig endnu.. Står stadig og tvivler om det er det værd.. Vil rigtig gerne se det blive spillet..

Der er ikke nogen af jer der har lyst til at optage en lille video, hvor i evt. render rundt lidt i byen, og derefter går ud og dræber lidt monstre? I må meget gerne smide et kommentarspor ind også :))

Rig:

• Skulle ikke være helt umuligt at finde noget på google. Nu har jeg ikke selv kigget, men har tit overhørt den snak.