Hejsa Tweakere
Står og mangler en fed mobil. så ville lige høre om nogen a jer ligger inde med en ok en i vil a med...
kom med hvad i har så kigger vi på sagerne
Hejsa Tweakere
Står og mangler en fed mobil. så ville lige høre om nogen a jer ligger inde med en ok en i vil a med...
QuoteOprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
Hejsa Tweakere
Jeg har en SE K700i , den er ca 6 mdr gammel , kan finde nøjagtig alder hvis den har interesse og der er kvittering/garanti/Reklamation på den endnu.
Og den er IKKE simlåst og alt org medfølger.
Pris : 1250 kr + porto
The_Unforgiven
Tusinde tak for buddet... men er ikke så interesseret i lige nøjagtig den model...
En SPV C500?
Se det kunne jo være interessant....
har du nogle spec på den...
og hvad skal den koste... ??? er den simlåst osv osv osv
Du kan læse om den her
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=35965&sid=
Så kan vi evt finde ud af noget.
/Piter
Jeg vil ikke give 1900 for den.....
Jeg står med en nokia 6260 på hånden til mindre der er splinter ny også...
dog syntes jeg det er en fed tlf den du har.. og dermed også interessant...
har lige sat og læst et par review a den på nettet... og har læst både dårlig og skidt om den...
hvorfor vil du a med den
Skal have en ny D500 eller S700i
Hvad vil du gi da?
/Piter
Jeg har en helt ny SE T630 Lige nu faktisk... men syntes ikke den opfylder de ting jeg gerne vil have...
jeg er en smule i tvivl lige nu... overvejer om det er smartere at bruge de sidste penge og få mig en PDA med indbygget TLF... dog er det ikke noget jeg har skide meget forstand på (omtrendt lige så meget som min bedstemor har på computere)
jeg tør ikke rigtig sætte et bud på din tlf.. jeg kan ikke rigtig finde nogen steder herhjemme hvor de forhandles, så jeg har mulighed for at kende priserne på dem, der er jo heller ikke rigtig nogen a dem i omløb brugte endnu
hehe kan jo ikke se prisen på den uden abonnement
Den koster MANGE penge uden abon.
Mmjaaaaa det gør den jo nok.....
Må heller sige nej tak...
men ellers tusinde tak for tilbuddet
Jeg har en helt ny Samsung E330 i ubrudt embalage.
Se evt. http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=35972&sid=
har lige fået en tlf igennem en kammerat... sorry all.... ellers tusinde tak for jeres bud....