Hey, min lillebror insiterede på at vi skulle spille lidt Dungeon keeper 2 mod hinanden.
Men når jeg prøvet at indstallere det på min gode computer får jeg denne besked: C:\WINDOWS\SYSTEM3\AUTOEXEC.NY. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "Luk" for at afslutte programmet.
Nogle der ved hvad det her betyder?
Min anden computer kan sagtens køre det.
Den er lidt ældre og er en AMD.

Hvorfor kan jeg ikke køre det her spil?
- DXC
- Lukket
-
-
Kører de begge samme Windows?
Der står noget her med Dos spil i XP:
http://www.dosgames.com/xphints.phpMen eller se om der ikke skulle være en patch til spillet eller noget..
Btw.. Denne tråd burde nok have ligget et andet sted end "Off Topic"..
-
ja, de har begge windows xp home edition. min gode com har så service pack 2. ved ikke om det er den der gør det. syntes ikke den er til andet end besvær den sp2
-
Er ikk sikker, men prøv at køre spillet i kompatibilitets tilstand for f.eks. Windows 95
OT:
QuoteOprindeligt indlæg af Bubbi
Kører de begge samme Windows?Der står noget her med Dos spil i XP:
http://www.dosgames.com/xphints.phpMen eller se om der ikke skulle være en patch til spillet eller noget..
Btw.. Denne tråd burde nok have ligget et andet sted end "Off Topic"..
Fed side du linker til BubbiJeg tror squ jeg vil spille Commander Keen 4
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Er ikk sikker, men prøv at køre spillet i kompatibilitets tilstand for f.eks. Windows 95Hvordan gør man så lige det?
EDIT: Jeg kan ikke engang installere det, så det nytter ikke at hente en opdatering.
-
Flyttet - da det jo er software det handler om.
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Hvordan gør man så lige det?
EDIT: Jeg kan ikke engang installere det, så det nytter ikke at hente en opdatering.
Nå jeg troede egentlig det var spillet der sagde det efter det var installeretMen det ka godt virke alligevel..
Højrelik på installations programmet og vælge fanebladet Kompatibilitet
Afkryds feltet og vælg Windows 95 -
Oprindeligt indlæg af KarGa
Nå jeg troede egentlig det var spillet der sagde det efter det var installeretMen det ka godt virke alligevel..
Højrelik på installations programmet og vælge fanebladet Kompatibilitet
Afkryds feltet og vælg Windows 95Det virker ikke