Hey!
på http://www.anarchy-online.com står der at man kan hente clienten gratis, spille gratis, og man får ikke regninger osv! Nogen der har prøvet det? Er nemlig lidt usikker! Men er der nogen der godt vil gå ind og kigge om det er mig der tager fejl? Vil jeg være glad for!
-
-
Oprindeligt indlæg af flying-trickster
Hey!
på http://www.anarchy-online.com står der at man kan hente clienten gratis, spille gratis, og man får ikke regninger osv! Nogen der har prøvet det? Er nemlig lidt usikker! Men er der nogen der godt vil gå ind og kigge om det er mig der tager fejl? Vil jeg være glad for!
hvis det er gratis så prøv da selv?Du kan alligevel ik logge ind hvis det stadig koster penge..
Prøver lige og downloade det i nat, så vil jeg lige ind og se hva det er for noget ihvertfald.. Selvom det godt nok kun er det normale AO
-
Oprindeligt indlæg af origin
hvis det er gratis så prøv da selv?Du kan alligevel ik logge ind hvis det stadig koster penge..
Prøver lige og downloade det i nat, så vil jeg lige ind og se hva det er for noget ihvertfald.. Selvom det godt nok kun er det normale AO
hehe okay! har det om lidt! om 7 minutter! Elsker MMORPG! Og indtil Guild Wars kommer ud, kan jeg måske underholde mig med det her, hvis det er godt nok! Men .. Det jeg ville have var at I skulle se om i osse forstod det på samme måde! Ku være der var en der kunne se en "hidden catch"
Men takker!
-
Hey!
på http://www.anarchy-online.com står der at man kan hente clienten gratis, spille gratis, og man får ikke regninger osv! Nogen der har prøvet det? Er nemlig lidt usikker! Men er der nogen der godt vil gå ind og kigge om det er mig der tager fejl? Vil jeg være glad for!du kunne måske kikke i deres FAQ.
http://www.anarchy-online.com/…port/faq/Billing_Account/ -
Oprindeligt indlæg af Avartar
du kunne måske kikke i deres FAQ.
http://www.anarchy-online.com/…port/faq/Billing_Account/Det der er for spillet MED exp packs!
Har lige spillet det normale, og det kan spilles gratis indtil 15. Januar 2006!
jeg vil anbefale spillet til alle, hvis man er så træt af livet, og ik har andet at lave, og de eneste venner man har er NPC'er i spil!
Er du derimod ganske normal og fornuftig, så hold dig fra det pubæ, af et "spil" !! -
Det der er for spillet MED exp packs!
Har lige spillet det normale, og det kan spilles gratis indtil 15. Januar 2006!
jeg vil anbefale spillet til alle, hvis man er så træt af livet, og ik har andet at lave, og de eneste venner man har er NPC'er i spil!
Er du derimod ganske normal og fornuftig, så hold dig fra det pubæ, af et "spil" !!Sidder og smider tid væk på WoW FB lige nu.
Så jeg har nok at se til.
Er lige skiftet fra EQ2. -
Sidder og smider tid væk på WoW FB lige nu.
Er lige skiftet fra EQ2.Nice! Det er garanteret fedt nok!
Det WoW!
Men honestly, så vil jeg ikke betale hver måned eller hva det nu er, for et spil!
Jeg køber højst sandsynligt Guild Wars, og det er kun en engangsbetaling! Har beta-testet det, og det er freeeaaking NICE! -
Nice! Det er garanteret fedt nok!
Det WoW!
Men honestly, så vil jeg ikke betale hver måned eller hva det nu er, for et spil!
Jeg køber højst sandsynligt Guild Wars, og det er kun en engangsbetaling! Har beta-testet det, og det er freeeaaking NICE!
Jeg kan godt leve med at betale 73 kr pr. md. for et spil som udvikler sig heletiden og bliver lavet debugging 24/7.
Og ja der er ganske flot lavet . det må man sige.
Jeg er imponeret. -
Se selv det ville jeg ik give per måned
Jeg vil bare betale en gang , og spille så meget jeg har lyst
hehe! Men..
Hvad er du imponeret over? WoW eller GW? -
Se selv det ville jeg ik give per månedJeg vil bare betale en gang , og spille så meget jeg har lyst
hehe! Men..
Hvad er du imponeret over? WoW eller GW?Kan ikke udtale mig om GW.
Men WoW.... det er gennemført lavet.
Dette "håndlavede" udseende i sammenspil med lyd og gameplay er helt fantastisk.
Det bliver en tids-røver. -
Kan ikke udtale mig om GW.
Men WoW.... det er gennemført lavet.
Dette "håndlavede" udseende i sammenspil med lyd og gameplay er helt fantastisk.
Det bliver en tids-røver.Hehe.. okay ! Tror jeg gerne, mate! Ser godt ud
-
Jeg har spillet AO lige sidden release af det og har været emed igennem deres beta testing til alle deres 3 expansions og jeg spiller det stadig dog sys jeg det er ved at være lidt kedeligt...
hvis i tager deres free year ting så skal i vide det er uden nogen af de 3 expansions og det er i de sidste 2 det virkelig sjove er kommet til, men det skal have at det er klart det bedste sci-fi MMORPG der ude..
Jeg prøvede GW for noget tid sidden til en åbne weekend de havde hvor man kunne være med til at teste det lidt... det eneste gode ved det spil er grafikken game played er noget være lort rent ud sagt...
WoW ja det er gennemført men sku ikke sjovt at spilde penge på noget hvor man alligevel skal sidde i kø i time vis hvis man i det heltaget kan logge ind så det spiller jeg sku aldrig mere....
Hva er der af nye spil der ude?
-
AO.. Hentede det beta sjov der, og må indrømme at jeg ikke tror det er et spil der kommer til at fænge.. Hvis jeg skulle starte på en nyt MMORPG, så skulle det være UO, hvor jeg ville bruge min 2 års account jeg sådan lidt har gemt væk, eller starte på en helt frisk, i WoW
-
Okay... Hehe...
Synes osse grafikken her skide nice i Guild Wars, men gameplayet er bestemt ik dårligt! Synes jeg sq ikke.. Det var mega fedt med missionerne osv synes jeg! -
Jeg kan godt leve med at betale 73 kr pr. md. for et spil som udvikler sig heletiden og bliver lavet debugging 24/7.
Og ja der er ganske flot lavet . det må man sige.
Jeg er imponeret.ok er WOW udkommet og koster det kun 73 kr. om måneden kunne være man skulle prøve det
-
Sidder og smider tid væk på WoW FB lige nu.
Er lige skiftet fra EQ2.Hvad fik dig til at droppe EQ2?
Der er ikke mange der skifter fra EQ2 til WoW, hvis man først er blevet bidt af EQ2
Hvis du stadigvæk spiller EQ2 en gang imellen så kom forbi GUK, jeg har en lvl 40 paladin som hedder Malk (underligt nok
)
-
Oprindeligt indlæg af jK^
Jeg har spillet AO lige sidden release af det og har været emed igennem deres beta testing til alle deres 3 expansions og jeg spiller det stadig dog sys jeg det er ved at være lidt kedeligt...hvis i tager deres free year ting så skal i vide det er uden nogen af de 3 expansions og det er i de sidste 2 det virkelig sjove er kommet til, men det skal have at det er klart det bedste sci-fi MMORPG der ude..
Jeg prøvede GW for noget tid sidden til en åbne weekend de havde hvor man kunne være med til at teste det lidt... det eneste gode ved det spil er grafikken game played er noget være lort rent ud sagt...
WoW ja det er gennemført men sku ikke sjovt at spilde penge på noget hvor man alligevel skal sidde i kø i time vis hvis man i det heltaget kan logge ind så det spiller jeg sku aldrig mere....
Hva er der af nye spil der ude?
den der holder ikke mere.
Du skal ikke sidde i kø mere.. ikke hvad man oplever.. og det var jo kun fordi de vil prøve at begrænse serverene, hehe..
i EU beta er der ikke noget galt, andet end serverene går lidt amok en gang i mellem
hehe
men det er jo beta.
hehe