Flying-trickster.tk flash start!

• Hehe! Har tænkt på et dk eller com domæne! Siden har jo kun været igang i under 2 måneder, og stadig over 3100 unikke besøgende! Den er forholdsvis ny! :P Men det kommer nok engang!

BukkeMand - Hahahaha! Er ikke batman mere! :D Troede jeg måske jeg var, da jeg var 7, men er jeg ik mere :P
    Tager dog ikke i byen, netop fordi jeg bliver voldelig og pissed efter 2 øl! For jeg drikker ikke! Men blev stiv efter 2-3 øl engang, og jeg bliver sq voldelig!

Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Nice intro

og sindsyge nice film....

Der er fyldt med dejlige mennesker på tweak.dk :D

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Virkelig godt arbejde IMO ! Keep up the good work :))

Thanks man! Men husk, det er Vandahls arbejde hvis du snakker om flash'en! :P

• Kanon flot side - jeg synes det ser rigtig godt ud, og det hele er nemt at overskue.

Iøvrigt rigtige klip. Fede moves :boxing: Fatter ikke helt hvordan du bærer dig ad, men det er jo netop det fede :D Keep it up - dte ser sku godt ud :clap:

Oprindeligt indlæg af Torque
    Kanon flot side - jeg synes det ser rigtig godt ud, og det hele er nemt at overskue.

Iøvrigt rigtige klip. Fede moves :boxing: Fatter ikke helt hvordan du bærer dig ad, men det er jo netop det fede :D Keep it up - dte ser sku godt ud :clap:

Takker :D
    Gad heller ikke have en side der for indviklet! Kan selv bedst lide overskuelige sider! Og håber indholdet redder designet lidt :P

Oprindeligt indlæg af flying-trickster

Thanks man! Men husk, det er Vandahls arbejde hvis du snakker om flash'en! :P

Det er det jo ikke helt! Det er dit eget logo!
    Har jo bare streamet noget lyd og lagt nogle effekter...og så rettet til som du nu ville ha'!

Oprindeligt indlæg af vandahl

Det er det jo ikke helt! Det er dit eget logo!
    Har jo bare streamet noget lyd og lagt nogle effekter...og så rettet til som du nu ville ha'!

hehe, men det var din egen lækre ide med hvordan det skulle komme frem osv :P Hvis det var for mig havde jeg sagt.. "Kan det ikke fade ind og blive der?! WOW" :boxed: hehe :P