Ja det hele står nærmest i overskriften, om det er lovligt eller ikke, er sådan set ikke jeres problem, så please, kender i til et, så smid lige et navn over programmet... ...det ville da være meget meget rart.!
mvh.dk amby
Ja det hele står nærmest i overskriften, om det er lovligt eller ikke, er sådan set ikke jeres problem, så please, kender i til et, så smid lige et navn over programmet... ...det ville da være meget meget rart.!
mvh.dk amby
ja egentlig gerne et der kan optage i winamp
Det ert ikke ulovligt kan jeg fortælle dig og jeg kan fortælle dig at hvis det var ulovligt så var det vores problem (eller Admins), for det er trodsalt ham der lægger navn til..
Anyways jeg søgte lidt på google og fandt dette Station ripper
Jeg ved at der også er nogle andre alternativer som bla. Creative Recorder og et plugin til winamp som hedder noget med streemripper
jamen thx der, det var da rart at få fat i....
Vis man bare har en lille smule sans for kvali ripper man altså ikke fra en radio man høre slet ikke radio
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Vis man bare har en lille smule sans for kvali ripper man altså ikke fra en radio man høre slet ikke radio
Hehe alternativet er så at gå ud og købe cder til overpriser (Som cd priser jo altid har været)
Og hvor fedt er det så?
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
hehe true ... men det eneste der er værre end at høre pop er sgu at købe pop... *G*
Ej, hører selv en hel del radio ... syntes det er nice at høre "morgenværterne" på FM100 når jeg er på vej i toget & metro og morgenen ... Eller en god gang rock eller techno om eftermiddagen ... Er sgu langt fra altid at jeg gider smide musik på computeren eller anlægget. Så er radio jo så dejligt nemt. *G*
Kan huske jeg engang rippede techno med station ripper ... men den "fase" kom jeg sgu hurtigt over. *G*.... hvorfor ripppe radio ?...