prpog der kan optage fra netradio

• Ja det hele står nærmest i overskriften, om det er lovligt eller ikke, er sådan set ikke jeres problem, så please, kender i til et, så smid lige et navn over programmet... ...det ville da være meget meget rart.! ;)

mvh.dk amby

• Det ert ikke ulovligt kan jeg fortælle dig og jeg kan fortælle dig at hvis det var ulovligt så var det vores problem (eller Admins), for det er trodsalt ham der lægger navn til..

Anyways jeg søgte lidt på google og fandt dette Station ripper

Jeg ved at der også er nogle andre alternativer som bla. Creative Recorder og et plugin til winamp som hedder noget med streemripper

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Vis man bare har en lille smule sans for kvali ripper man altså ikke fra en radio man høre slet ikke radio :P

Hehe alternativet er så at gå ud og købe cder til overpriser (Som cd priser jo altid har været)
    Og hvor fedt er det så? :))

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Vis man bare har en lille smule sans for kvali ripper man altså ikke fra en radio man høre slet ikke radio :P

hehe true ... men det eneste der er værre end at høre pop er sgu at købe pop... *G*

Ej, hører selv en hel del radio ... syntes det er nice at høre "morgenværterne" på FM100 når jeg er på vej i toget & metro og morgenen ... Eller en god gang rock eller techno om eftermiddagen ... Er sgu langt fra altid at jeg gider smide musik på computeren eller anlægget. Så er radio jo så dejligt nemt. *G*

Kan huske jeg engang rippede techno med station ripper ... men den "fase" kom jeg sgu hurtigt over. *G*.... hvorfor ripppe radio ?... :boxed: