Dit bedste billede?

• Godt råd læg fokus på øjne når i tager billeder af jeres kæledyr.

Da i bruger en rimelig brændevide opnår i ikke særlig stor dybde skarphed og ved at fokusere på øjne opnår i den største følelse af skarphed i billedet.... gælder btw også med mennesker.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Her er lige et forsøg taget med mit nye CanonS1 IS
    Godt nok rezised og komprimeret.
    Måske lidt underligt valg af motiv. Men hva' f... ! :]

:T Puuuha - alt det slik giver jo huller i tænderne *G* :))

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    De koster 349 pr stk men brug da bib. i første omgang der er det gratis :)

skidt pyt.. nu er det jo sådan at jeg ska være fotograf så det er nok bedst at få fat i de bøger inden jeg starter på uddannelse ;)

scratchy.. mange tak :)

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Skulle der dukke en anden fiskehejre op, har jeg mit elektriske hegn, som den og naboernes katte, vil komme til at stifte nærmere bekendtskab med. :evil:

Uhm.. Hans.. jeg er ked af skulle briste din drøm om at riste en fiskehejre i dit hegn.. men sådan en tingest er altså en fugl.. og uden at påstå at jeg er ekspert på det område.. så kan sådan en skabning altså flyve.. og sikkert højt nok til at komme over dit hegn.. hvor elektrisk det så end er..
    Sorry dude.. ;)

Oprindeligt indlæg af origin

skidt pyt.. nu er det jo sådan at jeg ska være fotograf så det er nok bedst at få fat i de bøger inden jeg starter på uddannelse ;)

scratchy.. mange tak :)

Hehe ok på den måde så er det da helt klart et par bøger som giver dig en god viden og som er gode og have stående.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Falsk

Uhm.. Hans.. jeg er ked af skulle briste din drøm om at riste en fiskehejre i dit hegn.. men sådan en tingest er altså en fugl.. og uden at påstå at jeg er ekspert på det område.. så kan sådan en skabning altså flyve.. og sikkert højt nok til at komme over dit hegn.. hvor elektrisk det så end er..
    Sorry dude.. ;)

Så hudt jeg visker, er det et regn der ligger hen over dammen i Hans' have, for at beskytte fiskene - ligesom nettene på et dambrug osv. De her er vidst bare elektriske :boxed:

Oprindeligt indlæg af icemann

Den ser sød ud :D

Her er et godt billede af min Simba :D
    Med sig sofa han fik i julegave :D
    [Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/1_1111.jpg]

Hehe.. Man kan godt sige at det er en god sofa i har købt til den, den ser da ud til at ha det ret godt! :)) :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Torque

Så hudt jeg visker, er det et hegn der ligger hen over dammen i Hans' have, for at beskytte fiskene - ligesom nettene på et dambrug osv. De her er vidst bare elektriske :boxed:

Næsten rigtigt. Det er der ikke endnu, men det kommer der. ;)
    For god ordens skyld, bør jeg måske lige nævne at mit elektriske hegn, hverken dræber hunde, fugle eller katte, men har man fået et rap af det, har man ikke lyst til at prøve igen. Det ved min hund alt om. Selv om der ikke har været strøm på det i ½ år, holder den sig pænt ½ meter fra det. :))

BTW. Jeg kan godt lide, når et kamera kan tage skarpe macrobilleder. Hvad synes i om dette foto af min hjemmelavede Petunia ?

• Har også et billede, som jeg gerne vl bidrage med!! Hvor kan jeg uploade det henne?

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Har også et billede, som jeg gerne vl bidrage med!! Hvor kan jeg uploade det henne?

Du behøver ikke at uploade det. Du kan vedhæfte det på din post, hvis det ikke fylder over 100 KB. ;)

Det er blot at trykke på edit ved attachment og så finde det pic du vil vise og derefter trykke på submit. ;)

Edit: Det skal lige siges, at billedet ikke kan ses ved tryk på preview. Det ses først, når du har postet.

Her er et til af en hjemmelavet Petunia.

• billede taget ved sejerø bugten, da vi fiskedefter havørred. der var flere marsvin der brød overfladen, det er taget med et canon, ved ikke lige hvad mærke, min ven tog billedet.