Hvad er bedst? Jeg har prøvet catalyst pro jeg spillede "Live for Speed" med omrking 30 FPs, med Omega pressede den sig op på de 80, 90 nogen gange, nogen der kører bedre med Catalyst drivers end Omega?
Ellers stem for hvad du syntes er bedst
Hvad er bedst? Jeg har prøvet catalyst pro jeg spillede "Live for Speed" med omrking 30 FPs, med Omega pressede den sig op på de 80, 90 nogen gange, nogen der kører bedre med Catalyst drivers end Omega?
QuoteOprindeligt indlæg af Lfs-Christian
Er du sikker på at du ikke kørte med FSAA eller AA og/eller V-sync? Da du kørte med Catalyst driveren?
QuoteEr du sikker på at du ikke kørte med FSAA eller AA og/eller V-sync? Da du kørte med Catalyst driveren?
Fuldstændig sikker
Tja... Ved ikke rigtigt hvad jeg skal svare...
Omega-driverne har nu 2 gange f*cket windows op, så den ikke viste noget skrivebord osv... Men synes stadig at Omega-driverne er kanone, idet at de giver langt flere muligheder + marginalt mere ydelse...
Jeg bruger Catalyst.
Omega på min ( second comp )
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Jeg bruger Catalyst.
Mig også,det kan sku godt være at jeg er underlig men jeg vil ikke ha nogle usigneret filer på min com
Også bare originale Catalyst drivers her.
ATI
Kan bedre li omega
Har lige prøvet ATI's nyeste - no good. Problemer - hvorfor ved jeg ikke.
Kører i stedet for med de sidste nye Omega - kører rigtig fint.
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Har lige prøvet ATI's nyeste - no good.Problemer - hvorfor ved jeg ikke.
![]()
Kører i stedet for med de sidste nye Omega - kører rigtig fint.
Bare nysgerrig: Hvad er det for problemer du har med Catalyst driverne ?
Klart OmegaDriver med mindre det er en Beta så tager jeg Catelyst
Bruger altid Omegas drivere.. selv ATi's ansatte bruger ofte omegas drivere..
QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Bare nysgerrig: Hvad er det for problemer du har med Catalyst driverne ?
Lidt svært at forklare. Men efter uninstall af de tidligere drivere - så install. jeg de nyeste Catalyst. SÅ fik jeg pludselig beskeder om at der ikke var nok grafikhukommelse til at spille forsk. spil. - som havde virket inden ! Prøvede alt muligt - reinstall, tjekkede opsætning osv.
Så kom den nyeste Omega-driver (baseret på selvsamme Catalyst - hmm !) hentede den og fjernede Catalyst, install. den nye Omega og vupti så kører alting fint igen.
Hvorfor der var problemer ved jeg ikke - men nu kører det jo fint - såå !
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Lidt svært at forklare. Men efter uninstall af de tidligere drivere - så install. jeg de nyeste Catalyst. SÅ fik jeg pludselig beskeder om at der ikke var nok grafikhukommelse til at spille forsk. spil. - som havde virket inden !Prøvede alt muligt - reinstall, tjekkede opsætning osv.
Så kom den nyeste Omega-driver (baseret på selvsamme Catalyst - hmm !) hentede den og fjernede Catalyst, install. den nye Omega og vupti så kører alting fint igen.
Hvorfor der var problemer ved jeg ikke - men nu kører det jo fint - såå !
Okay lyder lidt mystisk,men dejligt at det så virker med Omega's drivere